فیفا: تصمیم درباره جام جهانی فوتسال به زودی اعلام می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فیفا
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد جلسه مقدماتی تصمیم‌گیری درباره تاریخ برگزاری جام جهانی فوتسال برگزار شده است و نتیجه به زودی اعلام می‌شود. 

به گزارش مهر، تصمیم گیری درباره جام جهانی فوتسال و تعویق احتمالی این مسابقات که قرار بود باید از ۱۲ سپتامبر تا ۴ اکتبر ۲۰۲۰ برگزار شود به یکی از دغدغه های فیفا تبدیل شده است.

 

شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی در دو قاره آسیا و آمریکا از یک سو و درخواست لیتوانی (میزبان جام جهانی) برای تعویق یکساله این مسابقات باعث شد تا گمانه زنی ها از سرنوشت بزرگترین تورنمنت فوتسال جهان بالا بگیرد.

 

فیفا در آخرین بیانیه خود مقرر کرده بود تا روز یازدهم اردیبهشت تکلیفش را با جام جهانی مشخص می کند.

 

چند روز پیش یکی از خبرنگاران فوتسال آسیا مدعی شده بود فیفا خواهان به تعویق انداختن جام جهانی فوتسال برای سه ماه شده که لیتوانی با این پیشنهاد مخالفت کرده است. همچنین سایت آرژانتینی «pasionfutsal» هفته گذشته خبر داد که جام جهانی فوتسال به سپتامبر ۲۰۲۱ موکول شده است.

 

با این وجود فیفا هنوز به صورت رسمی از تصمیمش برای جام جهانی فوتسال رونمایی نکرده و باعث سردرگمی در برنامه ریزی تعدادی از کشورها از جمله ایران شده است.

 

خبرنگار مهر برای پیگیری این بحث سئوالاتی را با بخش رسانه ای فیفا در میان گذاشت. پاسخ فیفا به این سئوالات کوتاه بود و البته به برگزاری جلسه مقدماتی در این زمینه اشاره شده است.

 

متن پاسخ ایمیلی فیفا به این شرح است:

 

«از شما بابت پیگیری تشکر می کنم. با احترام شما را به اطلاعیه قبلی فیفا درباره جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ لیتوانی ارجاع می دهیم.

 

همانطور که مطلع هستید شورای فیفا، کارگروهی متشکل از کنفدراسیون‌ها تشکیل داده تا عواقب ناشی از همه‌گیری کویید -۱۹ را بررسی کند. بر اساس توصیه‌های این کارگروه و (تشکیل) جلسه مقدماتی، انتظار می‌رود که تصمیم در مورد جام جهانی فوتسال در لیتوانی توسط شورای فیفا به زودی اعلام شود.

 

به محض داشتن اطلاعات بیشتر شما را در جریان می گذاریم.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------