جانسون: هر بازیکنی که می ترسد به کرونا مبتلا شود تمرین نکند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,جانسون
مدافع سابق لیورپول و چلسی عنوان کرد هر بازیکنی که می ترسد در خطر ابتلا به ویروس کرونا باشد تمرین نکند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از استاندارد، گلن جانسون ، مدافع پیشین لیورپول، چلسی و تیم ملی فوتبال انگلیس ، در مورد رفتار دولت در قبال کنترل ویروس کرونا صحبت کرد که در ابتدا از بازیکنان فوتبال خواسته بود بخشی از حقوق خود را کنار بگذارند و حالا عجله دارد که برای افزایش روحیه ملی به میدان بازگردند.

 

گلن جانسون گفت: من فکر می کنم این شرم آور است. چگونه سیاستمداران می توانند چنین بگویند؟ نمی توانید روی دو صندلی بنشینید. بسیاری از افراد از ورزش لذت می برند و مطمئناً فوتبال بخش بزرگی از آن است. اما هیچ راهی نیست. شما نمی توانید از بازیکنان فوتبال بخواهید حقوق و دستمزد خود را کاهش دهند  و در اسرع وقت تقاضا را برای بازگشت به زمین ابراز کنید. همه می خواهند این ورزش برگردد ، اما ما در مورد شرایطی صحبت می کنیم که مردم از بین بروند. این فقط مربوط به نشستن روی نیمکت و تماشای ورزش نیست.

 

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:‌ما در بحران هستیم و این بسیار مهمتر از خود ورزش است. اگر بازیکنان ۱۰۰٪ احساس امنیت نکنند ، دیگر نیازی به بازگشت ندارند و نباید به میادین بازگردند. 

 

 به یاد بیاورید که در حال حاضر ، باشگاه های انگلیسی در حال آماده سازی برای از سرگیری تمرینات گروهی هستند و تمریناتشان را برای ادامه فصل جاری شروع کردند.

 

روز سه شنبه ، لیگ برتر نتایج سری جدید آزمایش های مربوط به کروناویروس را فاش کرد. از ۷۴۸ بازیکن فوتبالیست و کارکنان باشگاه هایی که مورد بررسی قرار گرفتند ، این بیماری در شش نفر از سه باشگاه لیگ برتری مثبت گزارش شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------