آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

خلیل‌زاده:بین باشگاه و کارگزاری آریا برتر صلح برقرار شد/ فرصت یک ماهه برای پرداخت بدهی باشگاه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,خلیل‌زاده
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:شب گذشته اتفاقاتی در جلسه با حضور معاونان وزیر ورزش و مدیرعامل باشگاه و همچنین مدیرعامل کارگزاری آریا برتر رخ داد که در نهایت باعث صلح شد. 

اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌و‌گو با  فارس، در خصوص نشست شب گذشته وی و همچنین سعادتمند با مسئولان کارگزاری آریا برتر در حضور معاون وزیر ورزش اظهار داشت: شب گذشته اتفاقاتی رخ داد که در نهایت باعث صلح میان طرفین شد. در نشست فوق صحبت‌هایی مطرح شد و آقایان علی‌نژاد و نیک‌بین زحمات زیادی کشیدند تا مشکلات بین طرفین بر طرف شود.

 

وی افزود: در نشست فوق مقرر شد که باشگاه ظرف یک ماه آینده اپلیکیشن‌هایی که توسط کارگزاری آریا برتر ساخته شده را مورد بررسی قرار بدهد ضمن آنکه مقرر شد بدهی باشگاه به این کارگزاری تعیین تکلیف شود.

 

خلیل‌زاده تصریح کرد: از آنجا که کارگزاری آریا برتر دو قرارداد با باشگاه استقلال به امضا رسانده بود مقرر شد که مبلغ پرداختی قرض‌الحسنه به این کارگزاری برگردانده شود. در این بین باشگاه یک ماه فرصت گرفت تا در خصوص این موارد اقدامات لازم را انجام بدهد.

 

رئیس هیات مدیره استقلال تصریح کرد: از آنجایی که باشگاه روزهای سختی در پیش دارد باید هر چه سریعتر موانع از سر راه برداشته شود و به همین دلیل شب گذشته نشست خوبی برگزار و باعث صلح بین طرفین شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------