زلاتان: من در میلان، رئیس، مربی و بازیکن هستم!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,زلاتان ابراهیموویچ
زلاتان ابراهیموویچ ستاره بزرگ آث میلان بعد از پیروزی 4-2 این تیم مقابل یوونتوس گفت او در میلان‌، رئیس، مربی و بازیکن است. 

به گزارش ورزش سه ، بعد از پیروزی 4-2 آث میلان بر یوونتوس در بازی دیشب دو تیم که با گلزنی زلاتان ابراهیموویچ برای میلان از روی نقطه پنالتی همراه بود زلاتان در پایان بازی مدعی شد که روسونری اگر از ابتدای فصل او را به خدمت گرفته بود می‌توانست قهرمان اسکودتو شود. زلاتان در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد که او در میلان، رئیس،مربی و بازیکن است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان که در گذشته در سال 2011 با میلان فاتح سری آ شده از ژانویه سال جاری به عنوان بازیکن آزاد به میلان بازگشته. در بازی دیشب درحالیکه یوونتوس 2-0 از میلان جلو افتاده بود زلاتان گل اول تیمش را زد و نقش مهمی در بازگشت میلان و پیروزی نهایی‌اش بازی کرد.

 

ابراهیموویچ در پایان بازی گفت:" اگر من از شروع فصل اینجا بودم ما قهرمان اسکودتو می‌شدیم".

 

زلاتان در بخش دیگری از صحبتهایش گفت:" من در این باشگاه رئیس،مربی و بازیکن هستم ولی آنها فقط به اندازه یک فوتبالیست به من دستمزد می‌دهند".

 

اسطوره سوئدی میلان در ادامه در پاسخ به سوالی درباره احتمال جایگزینی استفانو پیولی با رالف رانگنیک در پایان فصل گفت:" هنوز یک ماه دیگر زمان باقی است. باید ببینیم چه می‌شود. بعضی چیزها است که ما کنترلی روی آنها نداریم".

  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------