آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

واکنش عجیب سرپرست باشگاه پرسپولیس به مصاحبه جنجالی بشار رسن



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه پرسپولیس
سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهارات بشار رسن هافبک عراقی این تیم را تکذیب کرد و انتشار آن را تلاش برای ایجاد حاشیه‌سازی دانست. 

به گزارش مهر، بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در تازه‌ترین مصاحبه خود صحبت‌هایی را بر زبان آورد که با واکنش مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس همراه بود.

 

بشار رسن در این مصاحبه که خبرگزاری مهر روز گذشته آن‌را ترجمه و منتشر کرد، گفته بود: «باشگاه پرسپولیس از من خواسته است تا قراردادم را کاهش بدهم اما دیگر با این تیم ادامه نخواهم داد. دیگر علاقه‌ای به ادامه بازی در ایران ندارم. سه سال با پرسپولیس بازی کردم و با این تیم قهرمان لیگ و جام حذفی شدم و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسیدم. به دنبال یک چالش جدید هستم. آرزو دارم که در یکی از تیم‌های اروپایی بازی کنم.»

 

ادعای رسن باعث شد تا رسول پناه بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ، از اساس صحبت‌های هافبک عراقی را تکذیب و رسانه‌های داخلی را به حاشیه سازی متهم کند.

 

این در حالی است که مصاحبه بشار در واقع با رسانه‌های عراقی صورت گرفته بود. ابتدا «علی نوری» کارشناس عراقی شبکه «الکاس» قطر که سردبیر نشریه «فوتبال العراقیه» و همچنین سردبیر برنامه «هاتریک» در تلویزیون عراق هم هست، اظهارات بشار رسن را منعکس کرد و در ادامه دیگر رسانه‌های عراق از جمله «الکُرة العراقیة» آن‌را بازنشر دادند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

رسول پناه در گفتگوی خود اعلام کرده مشکلی با بشار نداریم و او هم با باشگاه همکاری می‌کند؛ این در حالی است که تقریباً بر همگان مشخص است که بشار از شرایط مالی‌اش رضایت ندارد و بارها گلایه خود را رسانه‌ای کرده است. این مسئله حتی باعث شده سایر بازیکنان پرسپولیس هم نسبت به مشکلات بشار حساس شوند.

 

به عنوان مثال احمد نورالله‌ی هافبک پرسپولیس و یکی از کاپیتان‌های این تیم گفته است: «بشار مشکلاتی دارد که به مدیریت باشگاه بستگی دارد تا آن را حل و فصل کند. لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و باید فکری به حال مسائل مالی کنند. بشار رسن از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد و امیدوارم مدیریت بتواند همه را حفظ کند.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------