فدراسیون فوتبال به فرشید اسماعیلی جایزه می‌دهد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فرشید اسماعیلی
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: مشاور مسئولیت های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از آغاز طرح تجلیل از رفتار جوانمردانه در رقابت های هر هفته لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد. 

غلامحسین زمان آبادی گفت: با تاکید مسئولین محترم فدراسیون فوتبال ، سرپرست همچنین دبیرکل محترم و راستای معرفی الگوهای تاثیرگذار و سازنده در فوتبال کشور از این هفته رفتار جوانمردانه عوامل برگزاری یک مسابقه اعم از بازیکنان اعضای کادر فنی همچنین عوامل برگزاری بازی مورد تجلیل قرار می گیرد.

 

زمان آبادی اضافه کرد:توجه به رفتارهای اخلاقی و جوانمردانه در طول برگزاری مسابقات می تواند منجر به تبلیغ و گسترش این رویکرد در سطح فوتبال حرفه ای کشور شود و نقاط منفی را کمرنگ تر کند. بر همین اساس طرح کارشناسی به منظور تجلیل از رفتار جوانمردانه برگزیده هفته در نظر گرفته شده که با توجه به شاخصه های مورد نظر اجرا می شود. موضوعاتی ازجمله تلاش برای ترویج فرهنگ صحیح ورزش، احترام به رقیب ، تیم داوری و عوامل برگزاری بازی ، رعایت بازی جوانمردانه و منصفانه یا فیرپلی مواردی است که از شاخصه های اصلی مورد نظر در این طرح به شمار می رود.

 

مشاور فدراسیون فوتبال در امور مسئولیت های اجتماعی و بازی جوانمردانه گفت:امیدواریم اجرای این طرح که در هفته های پایانی لیگ فصل جاری آغاز می شود با گذشت زمان تاثیرات قابل توجه و چشمگیری در بهبود شرایط فرهنگی فوتبال کشور داشته باشد همچنین با مشارکت فعال متولیان موضوع فرهنگ در فوتبال و ورزش کشور در سال ها و فصل های آتی به بهترین شکل اجرا شود.

 

زمان آبادی در پایان اظهار داشت: با توجه به حساسیت بازی تیم های استقلال و سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر آقای فرشید اسماعیلی به دلیل همکاری با داور و میانجیگری همچنین تلاش برای رفع التهاب و به جریان افتادن بازی رفتار جوانمردانه شایسته ای از خود نشان دادند و در دیدار آتی تیم های استقلال و سپاهان از ایشان تجلیل می شود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فرشید اسماعیلی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------