شرایط مشابه استقلال و پرسپولیس/ بلیت برگشت دو تیم رزرو شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , سپاهان
در پایان هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دو تیم حذف شدند و استقلال و پرسپولیس در شرایطی مشابه در جدول قرار گرفتند.

به گزارش مهر، با پایان یافتن پنجمین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شهرخودرو و سپاهان باوجود تساوی‌های بدون گل مقابل حریفان قدرتمند خود، عملا از جدول حذف شده و هیچ شانسی برای صعود ندارند. این دو تیم بعد از انجام آخرین بازی خود که حالت تشریفاتی دارد به ایران بازگشته و برای فصل آینده آماده می شوند. 

 

استقلال و پرسپولیس که به ترتیب مقابل حریفانشان مساوی کرده و شکست خوردند برای صعود به مرحله بعدی نیازمند پیروزی برابر حریفان خود هستند. استقلال و پرسپولیس در صورتی که مقابل الشرطه و الشارجه پیروز شوند به مرحله بعدی صعود می‌کنند و در صورت شکست یا مساوی از صعود به مرحله بعدی باز می‌مانند. 

 

در هفته پنجم این مسابقات پرسپولیس تنها تیم شکست خورده ایرانی است و سه تیم دیگر با نتیجه تساوی به کار خود خاتمه دادند تا هیچ تیم پیروزی در این هفته نداشته باشیم.

 

در هفته پنجم استقلال تنها تیمی بود که موفق به گلزنی شد و دو تیم شهرخودرو و سپاهان نیز تیم هایی بودند که دروازه خود را بسته نگه داشتند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

تا قبل از هفته پایانی مرحله گروهی مسابقات، تفاضل گل هیچ یک از تیم های ایرانی مثبت نیست که این اتفاقی عجیب برای فوتبال ایران محسوب می شود. شهرخودرو تنها تیم ایرانی و غرب آسیا است که هنوز موفق به گلزنی نشده است. 

 

در آخرین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال با الشرطه، پرسپولیس با الشارجه، شهرخودرو با پاختاکور و سپاهان با السد دیدار می کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------