سرپرست تراکتور: بازیکنان جدید با نظر منصوریان جذب شدند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال
سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: تمام بازیکنان جدید این تیم با نظر مثبت علیرضا منصوریان، سرمربی سرخپوشان تبریزی، جذب شده‌اند و انتظار داریم این خریدها آثار خوبی برای فصل آینده داشته باشند.

حسن آذرنیا روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: امسال باشگاه تراکتور با تغییر برخی رویکردهای فصول گذشته تلاش کرده است تا ضمن حفظ نفرات اصلی فصل گذشته، بازیکنان جوان و جدیدی را نیز جذب کند که تلفیق جوانی و تجربه می تواند فصل خوبی را برای تراکتور رقم بزند. 

 

وی با بیان اینکه تراکتور برای فصل آینده خوب بسته شده است، اظهار داشت: مسئولان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان جدید و قدیم تراکتور تمامی تلاش و کوشش خود را به انجام می رسانند تا در فصل جدید فوتبالی در هر سه جام شامل لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان موفق ظاهر شویم.

 

آذرنیا ابراز امیدواری کرد تراکتور در فصل جدید شروع خوبی داشته باشد و با کسب عنوان قهرمانی هواداران تراکتور را پس از سال ها خوشحال کند.

 

وی درباره قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر و بازی های تراکتور با تیم های مدعی در دور رفت، اظهار داشت: ما به این نوع قرعه کشی اعتراضی نداریم و معتقدیم تیمی که می خواهد در ایران و آسیا رقابت کند و برای قهرمانی در لیگ برتر می ‌جنگد، فرقی ندارد با چه تیمی و در چه زمانی روبه‌رو شود.

 

آذرنیا ادامه داد: ما از قرعه تراکتور در فصل جدید راضی هستیم و تلاش خود را می‌کنیم تا زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر، نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف‌ را برطرف کنیم.

 

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور در فصل جدید لیگ برتر روز شنبه ۱۰ آبان ماه در تبریز به مصاف تیم نقت مسجدسلیمان می رود.

 

طبق قرعه کشی انجام شده تراکتور در نیم فصل اول لیگ برتر بیستم با تیم های پیروزی و استقلال تهران، سپاهان اصفهان، شهرخودروی مشهد و فولاد اهواز در تبریز بازی می کند.

 

تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را به رتبه چهارمی به پایان برد و در جام حذفی نیز با پیروزی سه بر مقابل استقلال تهران به قهرمانی دست یافت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------