ناراحتی سرمربی العربی قطر از مصدومیت دوباره ترابی/الدحیل مقابل السد به سرعت رضاییان دل بسته است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سرمربی العربی
سرمربی العربی از مصدومیت مجدد هافبک ایرانی اش ابراز ناراحتی کرد. 

به گزارش فارس، تیم فوتبال العربی روز گذشته در نیمه نهایی جام حذفی قطر به مصاف المرخیه رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد و به فینال این رقابت ها راه پیدا کند.

 

مهرداد محمدی و مهدی ترابی دو بازیکن ایرانی العربی از ابتدا در ترکیب العربی در این بازی حضور داشتند. اما خبر بد در این بازی مصدومیت دوباره ترابی در دقیقه 22 بازی بود که مجبور به ترک زمین شد. هافبک فصل گذشته پرسپولیس در اولین بازی خود برای العربی مصدوم شده و اکنون بعد از دوری 10 روزه دوباره به میادین برگشته بود ولی دوباره مصدوم شد.

 

هالگریسمون، سرمربی ایسلندی العربی بعد از این پیروزی در بخشی از صبحت هایش درباره مصدومیت لژیونر ایرانی اش، گفت: به نظرم در این بازی مصدومیت ترابی بزرگترین شکست ما بود. در این بازی همه چیز خوب پیش رفت و ما موفق شدیم به فینال راه پیدا کنیم ولی مصدومیت مجدد این بازیکن باعث ناراحتی شد.

 

رسانه قطری: الدحیل مقابل السد به سرعت رضاییان دل بسته است

یک رسانه قطری به تمجید از مدافع ایرانی الدحیل پیش از دیدار با السد پرداخت.

 

به گزارش فارس، تیم فوتبال الدحیل امشب از ساعت 18:30 به وقت تهران در یک بازی حساس در نیمه نهایی جام امیر قطر به مصاف السد می رود.

 

نشریه «الرایه» قطر این دیدار را تقابل لژیونرهای دو تیم نامید. این رسانه قطری نوشت: السد در این بازی به خط حمله قدرتمندش با حضور بغداد بونجاح مراکشی و سانتی کازورلا اسپانیایی دل بسته است. در طرف مقابل الدحیل پاس های ادمیلسون و المساکنی در خط میانی امیدوار است. به سرعت بالای رضاییان در خط حمله و قدرت و تجربه بن عطیه در خط دفاع دل بسته است.

 

رضاییان در فصل گذشته برای الشحانیه خوش درخشید به همین الدحیل قهرمان لیگ ستارگان با این بازیکن ایرانی  قراردادی دو ساله امضا کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------