ابراهیم شکوری: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس ظرف یکی دو روز آینده قطعا باز می شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس: متاسفانه با وجود نامه نگاری با AFC حتی مجوز تمرین کردن آل کثیر نیز صادر نشده است 

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگوی زنده با رادیو ایران در خصوص شرایط پرسپولیس گفت:  جا دارد ابتدا صدرنشینی نیم فصل را به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. در 6 ماه گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. تا این لحظه کل مبلغ رای آقای بودیمیر به حساب ایشان واریز شده است. بودیمیر مبلغ ۴۴۰ هزار یورو را تایید کرده است و تنها ۴۰ هزار یورو باقی مانده است که سود پولش است که از باشگاه مطالبه کرده است. 

 

وی افزود:  تیمی که ۴۰ میلیون هوادار دارد باید ردیف بودجه ای برایش در نظر گرفته شود. در این 4 ماهی که ما در پرسپولیس هستیم، حتی یک ریال هم از بودجه دولتی استفاده نکردیم. همه ی باشگاه های دولتی غیر از استقلال و پرسپولیس از بودجه ی دولتی استفاده می کنند دلیل آن را نمی دانم. باشگاه هایی هستند که اسم خصوصی دارند ولی از بودجه دولتی استفاده می کنند اما پرسپولیس و استقلال بودجه ندارند.

 

 شکوری در خصوص وضعیت  پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس اذعان داشت: پنجره نقل و انتقالاتی ظرف یکی دو روز آینده قطعا باز می شود. چون ما پول را پرداخت کردیم. بابت بازی ترابی در اولین بازی نیم فصل مشکلی نداریم و هواداران نگران نباشند.

 

شکوری درخصوص محرومیت آل کثیر، بیان کرد:  متاسفانه با وجود نامه نگاری با AFC حتی مجوز تمرین کردن آل کثیر نیز صادر نشده است. در این موضوع یک مقدار سختگیری دارد صورت می گیرد ولی ما دارد تلاش مان را می کنیم.

 

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد جذب شهریار مغانلو گفت: : بحث انتقال شهریار مغانلو تا قطعی نشود حرفی نمی زنم. بحث رضایتنامه ایشان مطرح است که باید از سوی باشگاه ایشان صادر شود. باشگاه پرسپولیس براساس نیاز تیم در فصل نقل و انتقالات حضور پیدا خواهد کرد.

 

شکوری درباره میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:  با توجه به میزبانی های خوب ایران و پرسپولیس، این امید را داریم که AFC میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را به ما بدهد. اگر میزبانی آسیا به پرسپولیس تعلق گیرد قطعا AFC متقاعد می شود که بازی های مقدماتی جام جهانی و حتی جام ملت های آسیا را به ایران بدهد

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------