شناگر المپیکی ایران: پنهانی از وان یخ برزیل استفاده کردیم/ کل کاروان فقط یک ماساژور داشت



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
متین بالسینی شناگر المپیکی ایران در مورد مشکلاتی که قبل از شروع مسابقه المپیک برایش به وجود آمد صحبت کرد. 

متین بالسینی ملی پوش المپیکی شنا در بازی های المپیک توکیو با ثبت زمان ۱:۵۹:۹۷ رکورد ملی شنای ۲۰۰ متر پروانه را شکست اما از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند. 

 

بالسینی در مورد اینکه تا چه اندازه به شنا کم توجهی می شود، بیان کرد: نمی توان گفت به شنا کم، توجه می شود  درواقع اصلا توجه نمی شود. روز مسابقه ام که از خواب بیدار شدم پا درد شدیدی داشتم و پای من دچار  اسپاسم شدید شده بود. ماساژور که نداشتیم و من به ماساژور کاروان مراجعه کردم. او توانست ۱۰ دقیقه من را ماساژ دهد چون تعدادی زیادی ورزشکار هستیم اما فقط یک ماساژور وجود دارد. ما ۲۵ ساعت در پرواز بودیم و بدن ها بسیار خسته بود اما یک ماساژور وجود داشت و هنوز هم خستگی پرواز از بدن من خارج نشده است.

 

او ادامه داد: شب قبل از مسابقه با رییس فدراسیون، پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم چون خودمان چنین چیزی نداریم. اینجا که یخ هست و فقط یک تشک بادی احتیاج داشتیم و  آوردن یک تشک بادی برای یک کشور واقعا سخت است؟ اگر سخت است، می گفتند، خودمان می آوردیم. یا برای ملی پوش قایقرانی ما نمی توانستند یک جلیقه یخ تهیه کنند؟ من با دست خالی آمدم و  امیدوارم این اتفاقات دیگر پیش نیاید.

 

بالسینی با اشاره به تنها بودن خود در زمان گرم کردن گفت:  تنها گرم می کردم و یک روز آن را رییس فدراسیون شنای افغانستان برای من تایم گرفت. چون زبانم خوب است، دوستان خارجی زیادی دارم و مربیان آنها برای من تایم می گرفتند تا گرم کنم. با این حال سعی کردم تمام این مسائل را کنار بگذارم و تمرکزم روی کارم باشد و خدا را شکر، توانستم نتیجه بگیرم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------