بهرام امیری سرپرست تیم فوتبال استقلال شد | دانشگر تمدید کرد، قرارداد سلمانی نهایی شد



  استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 بهرام امیری سرپرست تیم فوتبال استقلال شد | دانشگر تمدید کرد، قرارداد سلمانی نهایی شد معاون سابق باشگاه استقلال به عنوان سرپرست جدید این تیم انتخاب شد. 

 بهرام امیری از معاونان سابق باشگاه استقلال به عنوان سرپرست جدید این تیم انتخاب شد. امیری سال‌ها با سوابقی چون معاونت ورزشی، معاونت اجرایی و مدیریت کمیته نقل و انتقالات در باشگاه استقلال کار کرده است.

 

پیش از این نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال بود و امیری به جای وی این مسئولیت را می‌پذیرد.

 

 باشگاه استقلال: اسماعیلی در لیست مجیدی قرار ندارد 

 باشگاه استقلال اعلام کرد: امروز (دوشنبه) خبری مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با فرشید اسماعیلی در برخی رسانه‌ها منتشر شد که خبر مذکور تکذیب می‌شود.

 

با نظر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، این بازیکن در لیست فصل بعد آبی‌پوشان پایتخت جایی ندارد.

 

 قرارداد دانشگر با استقلال تمدید شد

  استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

محمد دانشگر امسال با تیم فوتبال استقلال قرارداد داشت اما وی چند روز پیش با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را به صورت یکطرفه فسخ کرد تا مسئولان باشگاه با وی تماس بگیرند.

 

بعد از این اتفاق دانشگر بدون قرارداد در تمرینات استقلال شرکت کرد و در نهایت امروز با حضور در ساختمان این باشگاه قرارداد خود را مجددا به مدت یک فصل به امضا رساند تا در فصل پیش رو برای آبی پوشان بازی کند.

 

 قرارداد سلمانی با استقلال نهایی شد

  استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

رحمان عساکره نماینده جعفر سلمانی بعد از حضور در باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت: همه کارها انجام شده و قرارداد وی را برای امضا به هتل المپیک می برم. این قرارداد ۲ ساله خواهد بود اما چون اسکوچیچ اعلام کرده که هیچکس حق ندارد به اردوی تیم ملی برود به همین دلیل این قرارداد در هتل المپیک امضا خواهد شد.

 

مشکل ثبت قرارداد استقلال امروز حل می‌شود

 باشگاه استقلال به دلیل بدهی‌های داخلی که مبلغ آن زیاد هم نیست، امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش در هیات فوتبال استان تهران را ندارد.

 

مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند تا با دادن چک به هیات فوتبال تهران، این مشکل را حل کرده تا قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش باشد.

 

استقلالی‌ها پیش از این چک یکی از اعضای سابق هیات مدیره را به هیات فوتبال دادند که شرط هیات فوتبال برای پذیرفتن این چک، امضای اعضای هیات مدیره پشت چک بود که این اتفاق نیفتاد. مسئولان استقلال در صدد هستند تا با چک جدیدی که در اختیار هیات فوتبال قرار می‌دهند، این مشکل را حل کرده تا بازیکنان این تیم به زودی قراردادهای جدید خود را حل کنند.

 

امین قاسمی نژاد، علیرضا رضایی، امیر حسین حسین زاده، زبیر نیک نفس، عارف آقاسی و محمد رضا آزادی بازیکنان جدید استقلال هستند که قرارداد آنها باید در هیات فوتبال تهران ثبت شود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------