آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

آلگری: این نمایشی در حد نام یوونتوس واقعی بود / توخل: خودم هم نمی‌دانم چرا اینگونه بودیم!



 آلگری,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس به تمجید از نمایش تیمش پرداخته و مدعی شد چلسی موقعیت چندانی نداشته است.

به گزارش  ورزش سه ، یوونتوس در لیگ قهرمانان این فصل شروعی درخشان داشته و امشب با غلبه بر چلسی، حالا با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته است. بیانکونری علیرغم غیبت برخی ستاره های مهم خود موفق شد مدافع عنوان قهرمانی اروپا را مغلوب کند و مکس آلگری در پایان این دیدار مدعی شد تیمش حتی می تواند بهتر از این هم بازی کند.

 

مکس آلگری گفت: "معمولا ملوانان در دریاهای طوفانی همیشه می توانند راه نجات را پیدا کنند. بازیکنان یوونتوس امشب بازی فوق العاده ای را در برابر مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا انجام دادند و این نمایشی در حد نام یوونتوس واقعی بود.

 

 ما برای پییروز شدن دشواری های زیادی را متحمل شدیم، اما میل و انگیزه فراوانی داشتیم که در خانه به پیروزی برسیم. فقط یک ضربه روملو لوکاکو خطرناک بود و ووچیک شزنی امشب خیلی مجبور به واکنش نشان دادن نشد.

 

ما می توانیم از نظر فنی بهتر از این هم بازی کنیم، اما واقعا اجازه ندادیم چلسی موقعیت های گلزنی چندانی داشته باشد و البته چندین ضد حمله خطرناک را نیز هدر دادیم. پس از گذشت دو بازی کسب شش امتیاز و بدون گل خورده هستیم و این گام خوبی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی است.

 

من فکر می کردم که می توانیم با قرار دادن سه بازیکن در خط حمله مقابل چلسی برتری داشته باشیم، اما در ادامه فدریکو کیه زا را به پست مهاجم مرکزی و فدریکو برناردسکی را پشت سر او فرستادم و و اوضاع بهتر شد. یوونتوس باید بداند چگونه می تواند در چنین بازی هایی پیروز شود. باید برای کسب پیروزی سختی کشید و مبارزه کرد و این همان کاری است که بازیکنان یوونتوس امروز عصر مقابل چلسی انجام دادند."

 

توخل: خودم هم نمی‌دانم چرا امشب اینگونه بودیم!

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد باز کردن دروازه تیم هایی مانند یوونتوس دشوار است.

 

به گزارش  ورزش سه ، چلسی امشب در شرایطی با یک گل مقابل یوونتوس در تورین مغلوب شد که مانند دیدار ابتدای هفته مقابل منچسترسیتی خوب بازی نکرده و قادر به خلق موقعیت چندانی نیز روی دروازه حریف نبود. توماس توخل در پایان این دیدار اذعان داشت تیمش دیروز در تمرینات آماده بوده و خود او نیز نمی داند چرا چلسی امشب اینگونه بازی کرد.

 

 آلگری,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توماس توخل گفت: "می دانستیم که بازی دشواری در پیش داریم و باز کردن دروازه تیم هایی مانند یوونتوس آسان نخواهد بود. برای رسیدن به این هدف باید صبور بوده و بدون اشتباه بازی کنید. شما باید باهوش ، دارای ریتم بالا و با قدرت تصمیم گیری مناسب باشید. دیروز و در تمرینات احساس می کردم کاملا آماده هستیم، اما نمی دانم چرا امشب شرایط اینگونه نبود.

 

ما امشب به اندازه کافی آزادی عمل در میدان نداشتیم و نمی دانم دلیلش چه بود. ما از نظر ذهنی کمی در تصمیم گیری خود کند بودیم و همچنان نمی دانم چرا. تجزیه و تحلیل این دیدار برای ما عجیب است.

 

غیرممکن است در این سطح از مسابقات در همان اولین دقیقه از نیمه دوم دروازه شما اینگونه باز شود. ما دیروز دو جلسه خوب داشتیم و تیمی تشنه موفقیت به نظر رسیده و آماده بازگشت بودیم. البته مقابل تیمی که خیلی عقب دفاع می کند، بسیار سخت دشوار که بتوان ریتم بالایی را در بازی نشان داد.

 

می توانستیم با با یک گل از یوونتوس پیش بیفتیم. در دیدار ابتدای هفته منچسترسیتی از روی موقعیت ایستگاهی و ضربه ای که تغییر جهت داد به گل رسید و گاهی اوقات این شرایط در مقابل تیم هایی با سبک دفاعی متمرکز و عقب رقم می خورد. ما می توانستیم در 20 دقیقه آخر بهتر عمل کنیم، اما از دوندگی لازم برخوردار نبوده و به طور مداوم سعی می کردیم ریتم خود را پیدا کنیم."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------