آخرین رده بندی تیم های باشگاهی جهان | سقوط آزاد پرسولیس بعد از شکست سنگین



 تیم های باشگاهی جهان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پرسپولیس بعد از شکست سنگین برابر الهلال سقوط چشمگیری در رده بندی جهانی داشت. 

به گزارش همشهری آنلاین  براساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

 

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۱۳ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین در رتبه چهارم قاره کهن ایستاده است. تیم یحیی گل محمدی در سطح جهانی نیز در مقایسه با رده بندی قبلی ۱۵ پله سقوط کرده و در رتبه ۹۹ جهان قرار گرفته است.

 

تیم فوتبال استقلال با ۱۵۲۶ امتیاز و بدون تغییر مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارد. تیم فرهاد مجیدی در قاره آسیا با یک پله سقوط در رتبه سیزدهم و در سطح جهانی با ۲ پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده ۲۳۶ جای گرفته است.

 

در این رده بندی تیم‌های سپاهان، تراکتور، فولاد، شهر خودرو و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رتبه‌های سوم تا هفتم فوتبال ایران جای گرفته‌اند.

 

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۲ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم کاوازاکی فرونتاله ژاپن با ۱۷۰۱ امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان سعودی با ۱۶۶۳ امتیاز در رتبه دوم جای دارد.

 

اولسان هیوندای کره جنوبی با ۱۶۲۳ امتیاز به رتبه سوم صعود کرده و جای پرسپولیس را گرفته است. 

 

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۴ تیم اول جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با ۲۰۷۳ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.

 

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان: 

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

لیورپول

چلسی

رئال مادرید

اینتر میلان

پاری سن ژرمن

ناپولی

آژاکس

اتلتیکومادرید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------