آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

آزمون دکتری تخصصی پزشکی ۳۰ و ۳۱ خرداد برگزار می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آزمون دکتری تخصصی پزشکی ۳۰ و ۳۱ خرداد در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، آزمون دکتری تخصصی(Ph.D) و دکتری پژوهشی در 64 رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، 2رشته دندانپزشکی و 13 رشته داروسازی برگزار می‌شود.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98، از 27 تا 29 خرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد و داوطلبان با مراجعه به سایت می‌توانند کارت خود را دریافت کنند.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال 98 به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق درگیر با سیل اخیر که قرار بود روزهای 12 و 13 اردیبهشت برگزار شود، به 30 و 31 خرداد ماه سال جاری موکول شد.

 

بر اساس برنامه جدید آزمون، آزمون کتبی تمام رشته‌هایی که روز 12 اردیبهشت 98 برگزار می‌شد، به روز پنجشنبه 30 خرداد 98 و آزمون کتبی رشته‌هایی که روز 13 اردیبهشت برگزار می‌شد نیز به روز جمعه 31 خرداد 98 منتقل شد.

 

گفتنی است، آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 99-98 در مناطق 10 گانه آزمایشی در شهرهای تهران(2 حوزه امتحانی)، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------