زمان پایان کلاس‌های دانشگاه شریف/ چراغ سبز دانشگاه تهران برای حضور دانشجویان



اخبار,اخبار دانشگاه,دانشگاه شریف
طبق تقویم جدید آموزشی نیمسال دوم تحصیلی ۹۸-۹۹ دانشگاه صنعتی شریف، اول تیرماه زمان پایان ترم دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ است.

دانشگاه صنعتی شریف امروز یکشنبه تقویم جدید آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خود را اعلام کرد که کلاس‌های آموزشی نیمسال دوم این دانشگاه شنبه ۱۹ بهمن آغاز شد و ترمیم و ثبت‌نام با تاخیر دانشجویان نیز از شنبه ۲۶ تا سه‌شنبه ۲۹ بهمن صورت گرفت.

 

بر اساس اعلام دانشگاه شریف، دانشجویان نیمسال دوم تحصیلی ۹۸ و ۹۹ این دانشگاه تا روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ فرصت دارند تقاضای حذف ترم را ثبت کنند. همچنین پایان کلاس‌های درس دانشجویان یکشنبه اول تیرماه است.

 

امتحانات پایان نیمسال دانشجویان دانشگاه شریف از شنبه ۷ تیر ماه ۹۹ آغاز می‌شود و این مهلت تا پنجشنبه ۲۶ تیر ماه ادامه دارد.

 

همچنین مهلت ارسال نمرات به آموزش دانشگاه شریف چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ پایان می‌پذیرد و پنجشنبه ۱۳ شهریور نیز مهلت ارسال نمرات درس پروژه‌دار به آموزش در نظر گرفته شده است.

 

دانشگاه شریف اعلام کرد: ثبت‌نام کلاس‌های دوره تابستان این دانشگاه از شنبه ۳ خرداد ۹۹ آغاز می‌شود و اول تیر ماه پایان می‌پذیرد. کلاس‌های آموزشی نیز از شنبه ۲۸ تیر آغاز خواهد شد و این کلاس‌ها تا چهارشنبه ۵ شهریور ادامه دارد.

 

همچنین امتحانات دوره تابستان دانشگاه شریف پنجشنبه ۶ و شنبه ۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد و یکشنبه ۱۶ شهریور آخرین مهلت ارسال نمرات در نظر گرفته شده است.

 

چراغ سبز دانشگاه تهران برای حضور دانشجویان

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه ای نحوه درخواست انجام فعالیت‌های پژوهشی حضوری دانشجویان مقطع دکتری را اعلام کرد.

 

 معاونت آموزشی دانشگاه تهران درخصوص نحوه درخواست انجام فعالیت‌های پژوهشی حضوری دانشجویان مقطع دکتری از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

 

دانشگاه تهران به منظور مساعدت و رفع ایجاد وقفه در فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان مقطع دکتری تسهیلاتی را فراهم آورده است.

 

دانشجویانی که ضرورت حضور آنان برای انجام فعالیت‌های پژوهشی (آزمایشگاه و مزرعه) از سوی استاد راهنما و ریاست  پردیس / دانشکده محل تحصیل مورد تأیید باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آموزش دانشگاه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

اطلاعات تکمیلی و نحوه چگونگی ثبت درخواست در سایت معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی acaemics.ut.ac.ir قابل مشاهده است.

 

دستورالعمل چگونگی بازگشایی دانشکده‌های دندانپزشکی تدوین شد

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از تدوین دستورالعمل چگونگی بازگشایی دانشکده‌های دندانپزشکی خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، دکتر بهزاد هوشمند ضمن بیان این مطلب با اشاره به جلسه کمیته مشورتی تخصصی دندانپزشکی ستاد کرونا بر پیاده‌سازی و اجرای دستورالعمل ابلاغی معاونت درمان وزارت بهداشت در خصوص اعمال دندانپزشکی ضروری و اورژانس در شرایط اپیدمی کرونا تاکید کرد.

 

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در ارتباط با دانشکده‌های دندانپزشکی سراسر کشور گفت: دستورالعملی جهت بازگشایی تدوین شده و به محض دستور رسمی شروع به‌کار از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ و عملیاتی خواهد شد و در این راستا با توافق به‌عمل آمده مقرر شد اقلام حفاظت شخصی مورد نیاز از طریق اداره کل تجهیزات و دانشگاه‌ها در اختیار دانشکده‌ها قرار گیرد.

 

دبیر کمیته مشورتی تخصصی دندانپزشکی ستاد کرونا اظهار کرد: بنا به پیشنهاد کمیته مشورتی ستاد کرونا، دندانپزشکی جزو حرفه‌های پرخطر در اپیدمی کرونا طبقه بندی شده و بر این اساس وزارت بهداشت مراتب را به معاونت اقتصادی ریاست جمهوری و از آنجا به بانک مرکزی وزارت اقتصاد دارایی منعکس کرده است و امیدواریم تسهیلات لازم برای مطب‌های دندانپزشکی در این خصوص اختصاص یابد.

 

وی افزود: با توجه به مفاد دستورالعمل ابلاغی در صورتی‌که مراکز دندانپزشکی اعم از خصوصی و دولتی مفاد دستورالعمل اجرایی ابلاغی از طرف معاونت وزارت بهداشت که بر اساس نظر کمیته مشورتی تهیه شده است را اجرا کنند، انجام فعالیت‌های اورژانس و ضروری در کلیه مراکز دندانپزشکی امکان‌پذیر است و در مناطقی که توسط مقامات ذی‌ربط منطقه سفید اعلام خواهد شد، انجام اعمال الکتیو با رعایت دقیق مفاد دستورالعمل امکان‌پذیر خواهد بود.

 

دبیر کمیته مشورتی تخصصی دندانپزشکی ستاد کرونا یادآور شد: تصمیم ثبت نام در سامانه Salamat.gov.ir بر اساس تصمیم‌ ستاد کرونا به منظور ارتباط مستمر با تمامی دندانپزشکان جهت اطلاع‌رسانی و ابلاغ دستورالعمل و همچنین سایر موارد مرتبط با مدیریت اپیدمی کرونا عملیاتی خواهد شد و تمامی دندانپزشکانی که تمایل به فعالیت دارند، می‌بایستی در آن خوداظهاری کنند.

 

به گزارش معاونت آموزشی وزارت بهداشت،‌ هوشمند تصریح کرد: در توافق بعمل آمده با اداره کل تجهیزات پزشکی مقرر شد با همکاری جامعه دندانپزشکی، تجهیزات و ملزومات مورد نیاز بر اساس برآورد به‌عمل آمده به صورت غیرحضوری در اختیار دندانپزشکان سراسر کشور قرار گیرد.

 

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با تشکر از جامعه دندانپزشکی که در اپیدمی کرونا در مراکز درمانی به ارائه خدمت می‌پردازند، افزود: به منظور آموزش همگانی جهت مراجعین به مراکز درمانی دندانپزشکی، پمفلت‌ها و پوسترهای آموزشی تهیه شده و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------