ثبت نام دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد5 مرداد آغاز می شود



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, سوابق تحصیلی
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از 5 مردادآغاز می شود.

 به گزارش فارس به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد،  ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی مهر ماه ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلیاست از 5 مرداد ماه آغاز می شود. 

 

براساس این گزارش ، با توجه به مصوبه  شورای سنجش و پذیرش در خصوص زمانبندی جدید ثبت نام و اعلام نتایج رشته محل های با پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است از روز یکشنبه 5مرداد آغاز و تا پایان روز یکشنبه 2شهریور ادامه خواهد داشت. 

 

گفتنی است ، داوطلبان می توانند از روز یکشنبه ۵ مرداد ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانیwww.azmoon.org    ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، در صورت تمایل و داشتن شرایط نسبت به تهیه کارت اعتباری، ثبت نام و انتخاب رشته  اقدام کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------