آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

آغاز تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون ارشد ۱۴۰۰



 آزمون کارشناسی ارشد, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
مهلت تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا که در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ثبت نام کرده اند، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد. 

به گزارش ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶، پنجشنبه ۷ و جمعه ۸ مرداد ‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شود و کارت ورود به جلسه داوطلبان نیز از سوم مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

 

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ که مبتلا به کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است.

 

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ  ۲۵ تیر به صورت قطعی تایید شده، لازم است از امروز دوشنبه مورخ  ۲۸ تا چهارشنبه ۳۰ تیرماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند.

 

متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفا در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

 

سازمان سنجش تاکید کرد؛با توجه به اینکه این سازمان اطلاعات متقاضیان آزمون را برای بررسی در سامانه ماسک به وزارت بهداشت ارسال می کند، درصورتی که متقاضی در بازه زمانی مذکور دچار بیماری کرونا شده باشد و موضوع را در سامانه خوداظهاری اعلام کند، اطلاعات وی از وزارت بهداشت اخذ خواهد شد. براین اساس انتظار دارد متقاضیان  نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری سازمان سنجش اقدام لازم را به عمل آورند تا برنامه ریزی لازم در زمان مناسب برای تعیین حوزه امتحانی آنها به عمل آید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------