نتایج نهایی آزمون سراسری اواخر شهریور ۱۴۰۱ اعلام می‌شوند



 کنکور, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
معاون فنی و آماری سازمان سنجش گفت: زمان ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ از فردا یکشنبه ۱۰ بهمن آغاز می‌شود و در تاریخ ۱۷ بهمن به پایان می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان -  احسان جمالی گفت: سامانه ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ که از ۱۰ بهمن فعال می‌شود، این فرصت را به داوطلبان می‌دهد که بعد از نام نویسی در هر زمان ممکن بتوانند نسبت به ویرایش اطلاعات تکمیلی خود اقدام کنند.

 

آزمون سراسری ۱۴۰۱ در تیر برگزار می‌شود و نتایج مرحله اول آن در اواسط مرداد و انتخاب رشته در اواخر دهه دوم مرداد خواهد بود.

 

نتایج رشته‌های بورسیه و شرایط خاص آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در پایان مرداد و نتایج نهایی آزمون سراسری در دهه سوم شهریور ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد.

 

جمالی گفت: در صورت لزوم ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ بعد از پایان مهلت، مجدد فعال می‌شود و حتی احتمال دارد که فرصت دوباره‌ای به داوطلبان داده شود؛ اما توصیه بنده به متقاضیان این است که ثبت نام خود را در همین مرحله به پایان برسانند.

 

به گفته معاون فنی و آماری سازمان سنجش ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد که در فرصتی دوباره به داوطلبان از سوم بهمن آغاز شده بود و آخرین مهلت آن هشتم بهمن بود، به اتمام رسیده است و دیگر تمدید نخواهد شد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------