بیوگرافی میلاد عبادی‌پور بازیکن والیبال ایران



بیوگرافی میلاد عبادی پور ,میلاد عبادی‌پور , میلاد عبادی پور و همسرش

بیوگرافی میلاد عبادی‌پور بازیکن والیبال

 

میلاد عبادی پور قره حسنلو( زادهٔ ۲۵ مهر ۱۳۷۲- ارومیه) بازیکن والیبال اهل ایران و عضو تیم ملي زیر ۲۱ سال ایران، تیم ملي والیبال ایران و باشگاه والیبال اسکرا بلچاتوف لهستان است.

چکیده ای از بیوگرافی میلاد عبادی پور

اسم کامل: میلاد عبادی پور قره حسنلو

متولد: ۲۵ مهر ۱۳۷۲( ۲۶ سال)

محل تولد: قره حسنلو، ارومیه، ایران

قد: ۱۹۶ سانتیمتر

وزن: ۸۷ کیلوگرم

پست: دریافت کنندهٔ قدرتی

باشگاه کنونی: لهستان اسکرا بلچاتوف

شماره پیراهن: ۲

 

میلاد عبادی پور  سابقهٔ حضور در تیم ملي نوجوانان ایران در مسابقات قهرماني زیر ۲۱ سال جهان ۲۰۱۳ و حضور در تیم ملي جوانان ایران در مسابقات قهرماني جوانان آسیا را در کارنامهٔ خویش دارد. میلاد عبادی پور  جوان ترین بازیکن ایران در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ بود.

 

میلاد عبادی پور  در سال ۱۳۹۳ پس از دو سال حضور در کاله به شهرداری ارومیه پیوست. او سال بعد را در بانک سرمایه که با قهرماني در لیگ برتر همراه بود سپری کرد و در سال ۱۳۹۶ بصورت قرضی به الریان قطر پیوست. او در سال ۲۰۱۷ با عقد قراردادی یک ساله از تیم بانک سرمایه به تیم اسکرا بلچاتوف پیوست. بدین ترتیب میلاد عبادی پور نخستین بازیکن ايراني نام گرفت که در لیگ لهستان بازي ميکند .

 

میلاد عبادی پور  جوان ترین بازیکن ایران در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ بود.

میلاد عبادی پور  در سال ۱۳۹۳ پس از دو سال حضور در کاله به شهرداری ارومیه پیوست. او سال بعد را در بانک سرمایه که با قهرماني در لیگ ممتاز همراه بود سپری کرد و در سال ۱۳۹۶ بصورت قرضی به الریان قطر پیوست.

 

بیوگرافی میلاد عبادی پور ,میلاد عبادی‌پور , میلاد عبادی پور و همسرش

بیوگرافی میلاد عبادی‌پور

 

از زمین خاکی تا سالن والیبال میلاد عبادی پور 

یک روز بواسطه یکی از بچه های روستا در مورد تست گرفتن باشگاهی در ارومیه خبردار مي شود، وی می رود  و انتخاب ميشود پس از روستا و بچه محلی ها رو رها می کند زندگی اش ميشود ورزش والیبال در سالن، در یکی از بازي های تیم اش در سن ۱۸ سالگی توسط استعداد یاب تیم ملي نوجوانان انتخاب ميشود .

 

بعد از چند بازي به عنوان جوانترین بازیکن با تیم اله قرار داد می بندد ميگويد :همه چیز آن قدر تند سپری شد که خودم هم نفهمیدم چه طور وارد لوپ یا اصطلاحا دوران حرفه ای ورزش والیبال شدم.

 

درخشش میلاد عبادی پور  آنقدر بود که از چند باشگاه خارجی مانند روسیه، ایتالیا و لهستان یشنهاد بازي گرفت، ولی سعید معروف که تجربه حضور در ایتالیا رو داشت جلوی لژیونر شدن او را گرفت.

 

بیوگرافی میلاد عبادی پور ,میلاد عبادی‌پور , میلاد عبادی پور و همسرش

میلاد عبادی‌پور

 

تیم ملي والیبال ایران میلاد عبادی پور 

میلاد عبادی پور بعد از سه فصل حضور در تیم کاله مازندران و کسب عنوان قهرماني با این باشگاه در لیگ برتر ایران و جام باشگاه های آسیا، مورد توجه کادرفنی تیم ملي والیبال مردان ایران قرار گرفت و براي حضور در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ توسط اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملي به اردو دعوت شد و اولین مسابقه ملي وی در سن بیست سالگی مصادف با اولین بازي ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۴ برابر تیم ملي ایتالیا بود که ایران نتيجه را در سه ست متوالی به حریف خویش واگذار کرد.

 

درخشش میلاد عبادی پور بعنوان دریافت کننده قدرتی تیم ملي و دیگر ملي پوشان ایران در مسابقه های لیگ جهانی ۲۰۱۴ که با مقام چهارمی ایران همراه گردید و همچنين مسابقه های قهرماني جهان در همان سال که ایران رتبه ششم جهان رسید و بعد اولین قهرماني تیم ملي در بازي های آسيايي ۲۰۱۴ باعث محبوبیت بیش تر این بازیکن جوان و گمنام و دیگر ملي پوشان والیبال در پیش مردم ایران شد و جایگاه وی را بعنوان یک بازیکن آينده دار در ترکیب تیم ایران تثبيت کرد.

 

سال ۲۰۱۴

میلاد عبادی پور  در نخستین سال حضورش در تیم ملي والیبال ایران یعنی سال ۲۰۱۴ ميلادي موفق گردید بهمراه این تیم در لیگ جهانی ۲۰۱۴ به دور نهایی مسابقه ها صعود کند و در دور پاياني این رقابت ها که با حضور شش تیم در فلورانس ایتالیا برپا گردید حضور پیدا کند و در پایان عنوان چهارمی رقابت ها را از آن خویش کند. بعد از آن تیم ایران در مسابقه های قهرماني جهان در لهستان به جمع شش تیم پاياني راه یافت و تیم ششم جهان لقب گرفت.

 

میلاد عبادی پور  در این مسابقه ها که نخستین حضور وی در رقابت های جهانی بود عملکرد خوبی داشت و توانست بازي های جالب توجهی را از خویش به نمایش بگذارد. سپس تیم ایران با هدایت اسلوبودان کواچ با خستگی ناشی از مسابقه های پرفشار لیگ جهانی و قهرماني دنیا در مسابقه ها بازي های آسيايي اینچئون شرکت کرد و مدال طلای مسابقه ها را براي اولین بار بدست‌آورد . میلاد عبادی پور  با شرکت در این مسابقه ها توانست اولین مدال بین المللی خویش در تیم ملي بزرگسالان ایران را به گردن بیاویزد.

 

سال ۲۰۱۵

تیم ایران در مسابقه های لیگ جهانی ۲۰۱۵ در حالیکه میلاد عبادی پور  را در پست دریافت کننده قدرتی در ترکیب خویش داشت عملکرد پر فراز و نشیبی داشت و در پایان نتوانست به جمع شش تیم پاياني راه پیدا کند و به عنوانی بهتر از هفتمی دست نیافت. سپس این تیم در مسابقه های جام جهانی ۲۰۱۵ ژاپن که سه تیم اول آن به المپیک ریو راه می یافتند حضور یافت و بعنوان یازدهمی مسابقات بسنده کرد. عملکرد ضعيف ملي پوشان در این رقابت ها سبب انتقاد مردم و کارشناسان از عملکرد ملي پوشان و در پایان کنارگذاشتن کواچ از هدایت تیم ملي گردید.

 

سال ۲۰۱۶

تیم ایران در مسابقه های گزینشی المپیک در ژاپن توانست بعنوان تنها تیم آسيايي جواز حضور در مسابقه های المپیک را بدست‌آورد و براي بار اول در المپیک شرکت کند. میلاد عبادی پور که در سال ۲۰۱۶ با نظر کادرفنی تیم ملي و رائول لوزانو سرمربی تیم ملي به اردوی مسابقه های انتخابي المپیک دعوت شده بود یکی از تاثیرگذارترین یاران ایران در راه کسب سهمیه ی المپیک بود و با دریافت های کم عیب خویش سهم به سزایی در اولین صعود تیم والیبال ایران به المپیک داشت.

 

میلاد عبادی پور  طبق امار یکی از بهترین دریافت کنندگان مسابقه های گزینشی ریو در ژاپن بود. تیم ایران بعد از مسابقه های گزینشی المپیک در مسابقه های لیگ جهانی ۲۰۱۶ شرکت کرد و هشتم گردید. ایران در پایان توانست در مسابقات المپیک ریو عنوان پنجم را از آن خویش کند. عبادی پور در این مسابقه ها براي تیم ایران به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی از خویش به نمایش گذاشت. این درحالی بود که بسياري از کارشناسان و طرفداران والیبال در ایران انتظار حضور بهتر تیم ملي در مسابقه های المپیک و کسب مدال را داشتند.

 

سال ۲۰۱۷

میلاد عبادی پور همانند سه فصل قبل باز هم براي شرکت در مسابقه های لیگ جهانی توسط ایگور کولاکوویچ، سرمربی جدید تیم ملي به اردو دعوت گردید و بعنوان یکی از بازیکن های اصلی تیم ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۷ به میدان رفت و بهمراه این تیم در بیست و هشتمین و آخرین دوره رقابت های لیگ جهانی به مقام یازدهم رسید و پس از پایان این مسابقات به تیم باشگاهی جدید خویش، اسکرا بلچاتوف در لیگ لهستان پیوست و اولین لژیونر والیبال ایران در والیبال باشگاهی لهستان گردید.

 

سال ۲۰۱۸

میلاد عبادی پور بعنوان دریافت کننده قدرتی تیم ملي والیبال ایران در سال ۲۰۱۸ بعنوان یکی از بازیکن های اصلی با هدایت ایگور کولاکوویچ در سه تورنومنت لیگ ملت ها و قهرماني جهان و بازي های آسيايي شرکت کرد.

 

ایران در این سال در نخستین دوره لیگ ملت ها دهم گردید و بعد در مسابقه های قهرماني جهان در ایتالیا و بلغارستان به دور دوم راه یافت و به رتبه سیزدهمی رقابت ها بسنده کرد و در پایان با قهرماني و کسب مدال طلای بازي های آسيايي جاکارتا به کار خویش در سال ۲۰۱۸ ميلادي پایان داد. میلاد عبادی پور که با تجربه یکساله حضور در پلاس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب تیم ملي قرار گرفته بود، در رقابت هایی که در این سال به میدان رفت با شرایط مناسب تری نسبت به سال های قبلی بازي های خویش را انجام داد.

 

سال ۲۰۱۹

تیم ملي والیبال ایران در حالیکه از میلاد عبادی پور در ترکیب اصلی خویش بهره می برد موفق گردید بعنوان تیم دوم جدول رده بندی دور مقدماتی مسابقات در جمع شش تیم نهایی رقابت های لیگ ملت های ۲۰۱۹ راه پیدا کند و بعنوان پنجمی مسابقات برسد.

 

میلاد عبادی پور  در مسابقه های لیگ ملت های ۲۰۱۹ با نظر ایگور کولاکوویچ و کادر فنی در بیش تر بازي ها بعنوان بازیکن اصلی به میدان رفت و توانست امتیازات زيادي را با آبشارها و دفاع ها و سرويس های خویش بدست بیاورد. بعد از مسابقه های لیگ ملت ها ، میلاد عبادی پور همراه تیم ایران در مرحله نخست مسابقه های انتخابي المپیک توکیو در روسیه به میدان رفت. ایران در این مرحله از مسابقات انتخابي مسابقات با شکست دادن کوبا و مکزیک و باخت دربرابر روسیه نتوانست جواز حضور در المپیک توکیو را بدست بیاورد.

 

بیوگرافی میلاد عبادی پور ,میلاد عبادی‌پور , میلاد عبادی پور و همسرش

افتخارات میلاد عبادی پور 

 

افتخارات میلاد عبادی پور 

 

جام بزرگ قهرمانان جهان

۲۰۱۷ برنز ژاپن  تیمی

 

قهرماني ملت های آسیا

 ۲۰۱۹ طلا تهران  تیمی

 

بازي های آسيايي

۲۰۱۴  طلا اینچئون  تیمی

۲۰۱۸ طلا جاکارتا  تیمی

 

بیوگرافی میلاد عبادی پور ,میلاد عبادی‌پور , میلاد عبادی پور و همسرش

پست میلاد عبادی‌پور

 

بیوگرافی میلاد عبادی پور ,میلاد عبادی‌پور , میلاد عبادی پور و همسرش

مراسم ازدواج میلاد عبادی‌پور

 

بیوگرافی میلاد عبادی پور ,میلاد عبادی‌پور , میلاد عبادی پور و همسرش

میلاد عبادی‌پور و خواهرش

 

بیوگرافی میلاد عبادی پور ,میلاد عبادی‌پور , میلاد عبادی پور و همسرش

میلاد عبادی‌پور و همسرش

 

بیوگرافی میلاد عبادی پور ,میلاد عبادی‌پور , میلاد عبادی پور و همسرش

میلاد عبادی‌پور و همسرش

 

بیوگرافی میلاد عبادی پور ,میلاد عبادی‌پور , میلاد عبادی پور و همسرش

میلاد عبادی‌پور

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------