بیوگرافی صابر کاظمی بازیکن والیبال



بیوگرافی صابر کاظمی

بیوگرافی صابر کاظمی

 

صابر کاظمی بازیکن والیبال اهل ایران است، یکی از دلایل رفتن به سمت ورزش والیبال بلند بودن قدش بوده است. در ادامه با بیوگرافی صابر کاظمی والیبالیست خوب کشورمان بیشتر آشنا خواهید شد.

چکیده ای از "بیوگرافی صابر کاظمی"

نام کامل: صابر کاظمی

تاریخ تولد: 3 دی ماه سال 1377

محل تولد: شهرستان آق قلای استان گلستان

قد:  2 متر و 5 سانتی متر 

وزن: 87 کیلوگرم 

 

بیوگرافی صابر کاظمی:

صابر کاظمی متولد 3 دی ماه سال 1377 در شهرستان آق قلای استان گلستان، از بازیکنان مطرح تیم ملی والیبال ایران و باشگاه زراعت بانک آنکارا است. کاظمی دارای 2 متر و 5 سانتی متر قد و 87 کیلوگرم وزن می باشد.

 

وی والیبال را به دلیل قد بلند و تشویق خانواده اش از کلاس پنجم ابتدایی شروع کرده و در ابتدا با تیم زیر گروه میدان آق قلا قرار داد بسته است. این بازیکن جوان و خوش آتیه کشورمان با بازی خوب خود، توانست استعداد خود را به اثبات برساند و در این عرصه موفقیت های زیادی به دست آورد. به گفته او، الگوی داخلی یا خارجی خاصی در والیبال ندارد. جایگاه صابر کاظمی در مسابقات والیبال، پشت خط زنی ست که توانسته در این جایگاه به موفقیت های بسیاری دست یابد.

 

بازی های ملی صابر کاظمی

بازی های ملی صابر کاظمی

 

بازی های ملی "صابر کاظمی"

او برای حضور در تیم ملی زیر نظر محمد وکیلی تست داده و تایید شد. اولین بازی ملی خود را در سال 2018 هنگامی که برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده بود، در لیگ ملت‌های والیبال مردان مقابل تیم ایتالیا تجربه نمود. کاظمی در رقابت های لیگ ملت های والیبال توانست در هشتمین مسابقه خود در برابر برزیل قرار گیرد که متاسفانه ایران این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به برزیل واگذار کرد. در این بازی، صابر کاظمی با کسب 15 امتیاز، عنوان امتیاز آورترین بازیکن ایران را به دست آورد. در همان سال، بار دیگر از او برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و والیبال قهرمانی مردان جهان 2018 دعوت به عمل آمد. 

 

حضور صابر کاظمی در بازی های داخلی

صابر کاظمی در بازی های داخلی

 

بازی های داخلی صابر کاظمی

پس از درخشش در لیگ ملت های آسیا 2018 مورد توجه مسئولان باشگاه زراعت بانک ترکیه قرار گرفت و با عقد قراردادی یک ساله به این تیم پیوست که این انتقال او را به جوان ترین لژیونر تاریخ والیبال ایران مبدل گرداند. پس از آن، باشگاه کاله مازندران خبر از عقد قرار دادی پنج ساله با وی داد. خبره ها حاکی از این است، کاظمی دو سال پیش در تیم شمس که زیر مجموعه کارخانه کاله مازندران است عضویت داشته. باشگاه کاله همواره به عنوان پیشرو در راستای حمایت از استعدادهای نوظهور و جدید شناخته شده است. شماره پیراهن کاظمی در این تیم 19 بود که وی انتخاب آن را تصادفی و بدون دلیل عنوان کرده است. 

 

در سال 1395 کاظمی یک قرار داد 5 ساله  با این تیم امضا نمود که با توجه به این قرارداد کاظمی باید تا سال 1400 در این تیم بازی کند. به گفته یکی از مسئولان: اگر وی قصد انتقال و بازی در تیم دیگری را داشت، باید هماهنگی های لازم  را قبل از عقد قرارداد با باشگاه کاله انجام می داد و پس از انتقال به تیم دیگر، باید درصدی از قراردادش را به عنوان حق رشد به باشگاه کاله می پرداخت. هدف از این صحبت ها، کاسبی و پول درآوردن صرف نیست، چون این دلالان هستند که در این میان پول اصلی را به جیب زده و سود می کنند. برای ما جای سوال دارد که آقای کاظمی چگونه توانسته وارد تیم زراعت بانک ترکیه شود. آن هم بازیکنی که هنوز معروف نشده و شهرت چندانی ندارد. 

 

قرار داد چنین بازیکنانی پس از گذراندن مراحل زیاد و بررسی توسط ارگان های مختلف، در محضرخانه ثبت می شود و در فدراسیون والیبال امضایی صورت نمی گیرد. پیگیری ها برای حل این مشکل صورت گرفته و با باشگاه زراعت بانک صحبت های لازمه را انجام داده ایم. آقای کاظمی باید طی جلسه ای، با باشگاه کاله مذاکره کند. تیم کاله مازندران نیز ادعا کرده که کاظمی باید از این تیم رضایت نامه ای دریافت کند. 

 

پس از گذشت یک سال و با خاتمه یافتن قراردادش در لیگ ترکیه، به ایران بازگشت و در لیگ ایران بازی نمود. وی توانست با تیم والیبال اردکان به توافق برسد و اینک در این تیم حضور دارد. کاظمی در این تیم شاگرد مسعود آرمان و جایگزین شهرام محمودی شد. متاسفانه کاظمی امسال لیگ ملت ها و انتخابی المپیک را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی اکنون در تمرینات تیم خود حضور دارد.

 

صابر کاظمی در تیم زراعت بانک ترکیه

زندگی نامه صابر کاظمی

 

تاثیر پول در زندگی صابر کاظمی

صابر کاظمی بازیکن والیبال

 

نقش پول در زندگی صابر کاظمی

کاظمی می گوید که توقع بالایی نداشته و ندارد. اما اینکه بگوید به پول در والیبال فکر نکرده دروغ است. هدف اصلی او کسب عنوان بهترین بازیکن جهان است و از این راه می تواند به پول نیز برسد. باور او این است که روزی می تواند به هدفش برسد و بهترین بازیکن جهان گردد. 

 

زمان استراحت و تفریح هادی کاظمی, هادی کاظمی در فدراسیون والیبال

صابر کاظمی

 

زمان استراحت و تفریح صابر کاظمی

کاظمی در روزهای استراحت و روزی که تمرین ندارد یا مصدوم است سعی می کند از والیبال دور نشود. در چنین مواقعی، به سالن فدراسیون والیبال می رود و با انجام ورزش های سبک، بدن خود را در حالت آماده نگه می دارد. در فضای مجازی فعالیت دارد اما زیاد به آن وابستگی ندارد و خود را درگیر آن نمی کند. 

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------