راهنمای خرید دستکش تکواندو: انتخاب درست با تضمین کیفیت بالا



دستکش تکواندو, دستکش تکواندو سفید, دستکش تکواندو موتو

دستکش تکواندو سفید

 

تجربه‌ای منحصربه‌فرد از تمرین تکواندو با دستکش‌های بی‌نظیر

دستکش تکواندو که به دستکش نیم پنجه معروف است به عنوان ضربه گیر عمل می کند و نقش بسیار موثری در کاهش  آسیب به دستها در مبارزات دارد. در این مطلب از بیتوته شما را با نکات خرید دستکش تکواندو آشنا می کنیم.

تکواندو یا کاراته کره ای ورزشی  رزمی ملی کره جنوبی محسوب میشود که بیشترین تعداد ورزشکار در میان ورزش های رزمی سراسر دنیا را داراست و به سلطان ضربات پا مشهور است. تعداد و تنوع ضربات پا در تکواندو نسبت به سایر رشته های رزمی بسیار زیاد است. 

حرکات این ورزش محبوب 60 درصد با پا و 40 درصد با دست انجام میشود. 

 

دستکش تکواندو یکی از تجهیزات ایمنی ورزش تکواندو است که جزو ملزومات لباس این ورزش به حساب می آید. 

میزان ضربات دست در ورزش تکواندو بسایر بالا است و میتوانید به بدن خود فرد یا حریف آسیب برساند بنابراین استفاده از دستکش با کیفیت بالا میتواند احتمال آسیب دیدگی برای ورزشکار را به حداقل برساند. 

انتخاب درست دستکش تکواندو از انگشتان شما در برابر آسیب و شکستگی محافظت میکند و به شما کمک  میکند که حملات را با مهارت بیشتری انجام دهید و امتیازات دقیق تری بدست آورید. 

 

دستکش تکواندو, دستکش تکواندو سفید, خصوصیات دستکش تکواندو

خصوصیات دستکش تکواندو

 

ویژگی های دستکش تکواندو

دستکش تکواندو (به انگلیسی : taekwondo gloves)  که به دستکش نیم پنجه معروف است یکی از وسایل ایمنی مورد استفاده در بین ورزشکاران تکواندو کار است.

دستکش تکواندو با رویه بسیارمقاوم مخصوص این ورزش طراحی شده است ، این دستکش باید بسیار مقاوم و سبک بوده و هیچ مزاحمتی برای مسابقه ایجاد نکند و از بهترین متریال موجود تولید شود تا خیال ورزشکاران حرفه ای را از بابت ایمنی مطمئن نماید. 

 

دستکش تکواندو مانند یک محافظ برای دست ورزشکار عمل کرده و میتواند قدرت ضربات با شدت بالا را جذب کند. کش و چسب این محصول بسیار بادوام است و دراستفاده بلند مدت دچچار هیچ مشکلی نمی شود. دستکش تکواندو در سایزهای مختلف برای گروه های سنی کودک تا بزرگسال طراحی می شود. 

 

جنس دستکش به گونه ای است که طوبت را جذب می کند و باعث کاهش تعریق دست ها می شود. استفاده از دستکش نیم پنجه در تکواندو به ورزشکاران کمک میکند تا راحت تر باشند و کارایی بیشتری هنگام  ورزش داشته باشند.

 

دستکش تکواندو, دستکش تکواندو سفید, راهنمای خرید دستکش تکواندو

راهنمای خرید دستکش تکواندو

 

راهنمای خرید دستکش تکواندو

برای خرید دستکش تکواندو باید نکاتی را در نظربگیرید . مهم ترین نکاتی که برای خرید دستکش تکواندو باید به آن ها توجه کنید ، عبارتند از :

 

• سایز دستکش تکواندو : اولین نکته ای که هنگام خرید دستکش نیم پنجه تکواندو باید در نظر داشته باشید سایز آن است. دستکش نیم پنجه تکواندو به طور کلی در سه سایز بزرگ ، متوسط و کوچک تولید می شود که هر سایز به اندازه های متفاوتی تقسیم می شود.  

بسیار کوچک XS ، کوچک S ، متوسط M، بزرگ L و خیلی بزرگ XL

فیت بودن دستکش برای راحتی ورزشکار اهمیت زیادی دارد و حتما باید قبل از خرید دستکش را در دستان خود امتحان کنید. 

 

دستکش تکواندو, دستکش تکواندو سفید, نکات خرید دستکش تکواندو

نکات خرید دستکش تکواندو

 

• برند دستکش : معتبرترین برندهای تولید دستکش تکواندو عبارتند از : آدیداس ، دیدو ، کوان ، WFT ، ساورینا و غیره . با توجه به زیاد بودن مدل های تقلبی دستکش تکواندو توصیه می شود فقط از فروشگاه های معتبر خرید نمایید. 

 

• وزن دستکش : وزن دستکش های تکواندو بین 80 – 250 گرم متغیر است و هر چه این وزن کمتر باشد برای استفاده طولانی مدت مناسب ترند. 

 

• جنس دستکش : دستکش های تکواندو در دو جنس فوم و چرم مصنوعی تولید می شوند که با توجه به راحتی خودتان باید آن را انتخاب کنید.

 

• نوع بست دستکش : بست دستکش های تکواندو در دو نوع چسبی و بنددار تولید می شود که باید ببینید با کدام راحت تر کار میکنید.

 

گردآوری : بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------