بازیگرانی که هنگام فیلمبرداری از دنیا رفتند



اخبار فرهنگی هنری - بازیگرانی که هنگام فیلمبرداری از دنیا رفتند

پل واکر بازیگر سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» تازه‌ترین ستاره‌ای است که هنگام بازی در یک فیلم از دنیا رفت.

 این گزارش تصویری شامل 10 بازیگر است که مرگ آن‌ها ادامه تولید پروژه را با مشکل مواجه ساخت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مریلین مونرو

 

مریلین مونرو و «Something's Got to Give»
مریلین مونرو زمانی که بر اثر مصرف بیش از حد داروی خواب‌آور از دنیا رفت، در حال بازی در «Something's Got to Give» بود. این پروژه هیچ‌وقت تمام نشد، اما بخش‌هایی از آن در مستند «مریلین: آخرین روزها» (2001) به کار رفت.

 

 اخبار,اخبار فرهنگی,بروس لی

 بروس لی و «بازی مرگ»
بروس لی در 1973 پیش از آنکه بازی در فیلم «بازی مرگ» را به پایان برساند، درگذشت. نسخه کامل‌نشده فیلم همان سال نمایش داده شد. نسخه بلند فیلم شامل صحنه‌هایی که پس از مرگ لی فیلمبرداری شد، سال 1978 به نمایش درآمد.

 

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ناتالی وود

 
ناتالی وود و «Brainstorm»
ناتالی وود 29 نوامبر سال 1981 در قایقی تفریحی همراه همسرش رابرت واگنر و کریستوفر واکن همبازی خود در فیلم علمی تخیلی «Brainstorm» بود که در نزدیکی جزیره سانتا کاتالینا در آب افتاد و غرق شد. از آنجا که بازی او در «Brainstorm» تقریبا تمام شده بود، داگلاس ترومبول کارگردان فیلم توانست آن را در سینماها اکران کند، اما شرکت مترو گلدوین مه‌یر و اداره بیمه به قدری برای او دردسر درست کردند که سال‌ها از حرفه فیلمسازی دور افتاد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,براندون لی

 

براندون لی و «کلاغ»
براندون لی نه تنها هنگام تولید یک فیلم از دنیا رفت، بلکه عملا سر صحنه فیلمبرداری «کلاغ» با یک گلوله واقعی که به اشتباه در میان وسایل صحنه بود، کشته شد. الکس پرویاس کارگردان «کلاغ» با استفاده از یک بدل و جلوه‌های ویژه فیلم را تمام کرد.

 

 اخبار,اخبار فرهنگی,ریور فینیکس

 
ریور فینیکس و «خون سیاه»
ریور فینیکس سال 1993 بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در 23 سالگی درگذشت. هنگام مرگ او، تنها سه هفته به پایان فیلمبرداری فیلم «خون سیاه» باقی مانده بود. پس از مرگ فینیکس شرکت بیمه خواهان دریافت نگاتیوهای فیلم شد.

سال‌ها جدال قانونی اجازه نداد که «خون سیاه» به پایان برسد. تا اینکه ژرژ اسلوئیزر، فیلمساز هلندی پارسال تصمیم گرفت با بودجه سرمایه‌گذاران هم‌وطنش و با استفاده از تصاویر اولیه و صدای خود روی تصویر، صحنه‌های باقیمانده را به پایان برساند و فیلم را تمام کند. با این حال، خانواده فینیکس تلاش کردند مانع نمایش «خون سیاه» شوند. در نهایت این فیلم سال گذشته در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم برلین روی پرده رفت.

 

 اخبار,اخبار فرهنگی,جان کندی

 
جان کندی و «Wagons East»
وقتی جان کندی بر اثر حمله قلبی در خواب از دنیا رفت، فیلمبرداری یکی از آخرین فیلم‌هایش «Wagons East» تقریبا انجام شده بود، اما ظاهرا فیلمسازان ناچار شدند برای دو صحنه از جلوه‌های ویژه استفاده کنند. پیتر مارکل کارگردان فیلم از فردی شبیه جان کندی استفاده کرد و برای ضبط مجدد دو دیالوگ از فردی با صدای شبیه کندی خواست بجای او حرف بزند.

 

 اخبار,اخبار فرهنگی,اولیور رید

 

اولیور رید و «گلادیاتور»
اولیور رید بازیگر بریتانیایی زمانی که سر لوکیشن «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات بود، بر اثر حمله قلبی درگذشت. بیشتر صحنه‌های او فیلمبرداری شده بود، اما جلوه‌های دیجیتال برای صحنه‌های اضافی استفاده شد.

 

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آلیا

 
آلیا و دنباله‌های «ماتریکس»
آلیا قرار بود در دو دنباله فیلم «ماتریکس» «دوباره پرشده» و «انقلاب‌ها» نقش «زی» را بازی کند، اما سال 2001 در یک سانحه هوایی درگذشت. او در بخش‌هایی از «دوباره پرشده» بازی کرده بود، اما پس از مرگش نونا دختر ماروین گی بجای او این نقش را بازی کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,هیث لجر

 

هیث لجر و «تخیلات دکتر پارناسوس»
هیث لجر ژانویه 2008 زمانی که در حال بازی در فیلم «تخیلات دکتر پارناسوس» به کارگردانی تری گیلیام بود، درگذشت. تولید فیلم به طور موقت متوقف شد. در نهایت، جانی دپ، جود لاو و کالین فارل نقش نسخه‌های مختلف شخصیت هجر در فیلم را بازی کردند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پل واکر

 

پل واکر و «سریع و خشمگین 7»
پل واکر شنبه 30 نوامبر در یک حادثه رانندگی در سانتا کلاریتا در کالیفرنیا در 40 سالگی از دنیا رفت. فیلمبرداری «سریع و خشمگین 7» برای تعطیلات روز شکرگزاری به طور موقت متوقف شده بود. واکر قرار بود همراه دیگر بازیگران و عوامل تولید فیلمیکشنبه به آتلانتا برگردند تا فیلمبرداری فیلم پرهزینه «سریع و خشمگین 7» را از سر بگیرند.

منابع نزدیک به یونیورسال می‌گویند تولید فیلم به تعویق می‌افتد، اما متوقف نمی‌شود. گفته می‌شود بخش زیادی از «سریع و خشمگین 7» ماه ژانویه فیلمبرداری شد. واکر و باقی گروه قرار بود برای گرفتن صحنه‌های اضافی به ابوظبی بروند.

اخبار فرهنگی هنری - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------