مینا ساداتی به «مهمونی کامی» می‌رود



مینا ساداتی به «مهمونی کامی» می‌رود

حضور مینا ساداتی و مهدی کوشکی در فیلم سینمایی «مهمونی کامی» (چالوس) قطعی شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

«علی احمدزاده» کارگردان سینما در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «مهمونی کامی» (چالوس) صادر شده است و ما طی چند روز آینده و با اضافه شدن چند بازیگر دیگر، کار را کلید خواهیم زد و تلاش‌مان این است که فیلم را به سی و یکیمن جشنواره فیلم فجر برسانیم.

وی همچنین ادامه داد: مینا ساداتی، مهدی کوشکی حضورشان قطعی شده و امروز و فردا، بازیگران دیگر به کار اضافه می‌شوند و فیلمبرداری در شمال کشور کلید خواهد خورد.

احمدزاده تصریح کرد: «چالوس» عنوان ابتدایی فیلم بود و پروانه ساخت ویدئویی هم با همین اسم صادر شد ولی نام فیلم به «مهمونی کامی» تغییر کرد.

احمدزاده که در کارنامه خود ساخت چند فیلم کوتاه و مستند را دارد در ادامه افزود: فیلم درباره روابط آدم‌ها است و تمام قصه در جاده‌های شمال فیلمبرداری می‌شود. «مهمونی کامی»، بر اساس طرحی از نازنین فراهانی و نوشته علی احمدزاده و محمد باغبانی است.

وی همچنین از حضور عباس رحیمی (مدیر فیلمبرداری)،محمد قومی(مجری طرح)،امین دهفولی (مدیر تولید)،علی گراکویی(صدابردار)،اشکان راد (دستیار کارگردان)،محمد توکلی (تدوین) و هایده رزو آور(تهیه کننده) به عنوان عوامل این فیلم نام برد./فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------