آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مهران احمدی داماد علیرضا خمسه شد



مهران احمدی داماد علیرضا خمسه شد

بهبود یک جنگل‌بان و شوهر خواهر نقی و داماد بابا پنجعلی است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

مهران احمدی در نقش بهبود در سریال نوروزی «پایتخت 2» بازی می‌کند. وی درباره نقشش به جام‌جم گفت: قرار است شخصیتی به نام بهبود به خانواده «نقی» اضافه شود. بهبود یک جنگل‌بان و شوهر خواهر نقی و داماد بابا پنجعلی است.

«پایتخت 2» سری دوم سریال پایتخت است که عید نوروز از شبکه یک پخش شد. «پایتخت 2» در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای خانواده نقی را نشان می‌دهد که با کامیون ارسطو از یکی از شهرهای شمالی عازم سفر می‌شوند تا گنبد و گلدسته‌ای را به مسجدی در یکی از شهرهای جنوبی برسانند.

احمدی اضافه کرد: بتازگی نیز در یک فیلم سینمایی با نام «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی مقابل پانته‌آ بهرام بازی کردم. احمدی همچنین در سریال «طهران نو» به کارگردانی فرید سجاد حسینی نیز بازی می‌کند. او درباره نقش خود در این سریال گفت: شخصیتی به نام نعیم را بازی می‌کنم. او خودش را به عمد جلوی ماشین‌ها می‌اندازد و از این طریق از آنها پول می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای بازی در نقش گریمور مرا کچل کرد و برایم ته ریش گذاشت به طور کلی بازی در مجموعه «طهران نو» تجربه جالبی برای من بود و این نقش با دیگر نقش‌هایی که بازی کرده‌ام، متفاوت است.

مجموعه «طهران‌نو» که در 30 قسمت تولید شده بزودی از شبکه تهران پخش می‌شود. این سریال داستان زندگی کیا مقدم است که پس از 12 سال به ایران برمی‌گردد، اما در همان بدو ورود یک اتفاق، زندگی او و بسیاری دیگر را تحت‌‌الشعاع قرار می‌دهد./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------