آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

وکیل‌مدافع طلبه مازندرانی: مهناز افشار باید در مهلت مقرر در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شود



اخبار,اخبار فرهنگی,مهناز افشار

وکیل‌مدافع طلبه مازندرانی که از مهناز افشار به خاطر بازنشر توییت جعلی منتسب به وی، شکایت کرده گفت: نامبرده باید شخصاً و در مهلت مقرر قانونی در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شود.

احسان خاکزاد شاهاندشتی وکیل مدافع طلبه مازندرانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر وکیل مهناز افشار مبنی بر اینکه موکلش در خارج از کشور به سر می‌برد، اظهار کرد: حسب قانون در مسائل کیفری، چون موضوع قائل به شخص است، معرفی وکیل نافی حضور شخص در محکمه و مرجع قضایی نیست. بنابراین شخصی که در مظان اتهام قرار دارد، طبق قانون باید شخصاً در مرجع قضایی حاضر شود.

 

این وکیل دادگستری با بیان اینکه پرونده شکایت موکلش از مهناز افشار از دادسرای ویژه نیابت به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع و در شعبه بازپرسی ثبت شده است، گفت: در حال حاضر منتظر تصمیم شعبه بازپرسی و احضار متهم به دادسرا هستیم به منظور ارائه توضیحات در خصوص شکایت موکل هستیم.

 

وی تصریح کرد: حضور متهم در مهلت اعلام شده در شعبه بازپرسی الزامی است و اگر نتواند در مهلت مقرر حاضر شود باید علل موجه خود را اعلام کند تا شعبه، مهلت دیگری را برای حضور متهم در نظر بگیرد و در غیر این صورت، طبق دستور دادسرای بابل که بر خصور شخص متهم تاکید کرده، دستور جلب صادر می‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------