آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

جزئیات جدید از فصل سوم سریال وست‌ورلد



اخبار,اخبار فرهنگی,فصل سوم سریال وست‌ورل
فصل سوم "وست‌ورلد" که اوایل سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود کوتاه‌تر از فصل اول و دوم خواهد بود

به گزارش ایران آرت، فصل سوم سریال علمی-تخیلی "وست‌ورلد" (Westworld) به نویسندگی "جاناتان نولان" و "لیزا جوی" مشتمل بر هشت اپیزود خواهد بود. خبرگزاری "رپ" به نقل از یک منبع آگاه این خبر را تأیید کرده است. دو فصل اول این درام با بازی "ایوان ریچل وود" و "جفری رایت" هر کدام در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شدند، بنابراین فصل سوم که قرار است در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ پخش شود، کوتاه‌ترین فصل سریال خواهد بود.

 

منابع رپ اطلاعاتی از طول اپیزودهای فصل سوم فاش نکرده است. از این رو این احتمال وجود دارد که با افزایش مدت اپیزودها، کاهش تعداد آن‌ها جبران شود. شبکه‌ی HBO تاکنون واکنشی به این گزارش نشان نداده است.

 

بر اساس گزارش 30نما، "کیسی بلویز" مدیر برنامه‌سازی شبکه جولای گذشته در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی "انجمن منتقدین تلویزیونی" تأیید کرده بود که فصل سوم در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود و نولان و جوی علی رغم امضای قرارداد با شبکه‌ی آمازون در مسیر پیشرفت داستان نقش خواهند داشت: "ما با آن‌ها برای فصل احتمالی چهارم و پنجم قرارداد داریم. بنابراین فکر می‌کنم قرارداد آنان با آمازون به "وست‌ورلد" ارتباطی نخواهد داشت و به این سریال متعهد خواهند ماند. این است که نگران از دست رفتن تمرکزشان نیستم."

 

بلویز در پاسخ به این پرسش که از چهره‌های آشنای دلورس، میو (تندی نیوتن)، و برنارد، شارلوت هیل (تسا تامپسون) و شخصیت "اد هریس" و "آنتونی هاپکینز" چه کسانی به فصل سوم بازمی‌گردند می‌گوید: "اگر آن‌ها را در تریلر ندیده‌اید، پاسخی به این پرسش نمی‌دهم." او در مورد شخصیت جدید "کیلب" با بازی "آرون پل" و دنیای مرتبط با جنگ جهانی دوم که در تریلر دیده شد توضیحی ارائه نمی‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------