آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تارانتینو اسپین آف «روزی روزگاری در هالیوود» را می‌سازد



اخبار,اخبار فرهنگی,اسپین آف روزی روزگاری در هالیوود
فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» منتظر روایت سال‌های قبل از خود خواهد بود.

به گزارش تسنیم، اسپین آف «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته می‌شود.

 

به گزارش ددلاین  تارانتینو گفته که قرار است تا اسپین آف فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» را بسازد. اسپین آف به اثری گفته می‌شود که در آن اتفاقات قبل از فیلم یا سریالی را نمایش می‌دهد. مانند تریلوژی «هابیت» که در آن سال‌های قبل از سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» روایت می‌شود.

 

حالا این کارگردان آمریکایی می‌‌خواهد به سراغ یکی از سریال‌هایی برود که در این فیلم «دی‌کاپیریو» در آن بازی می‌کرد. سریالی با نام Bounty Law.

 

در فیلم روزی روزگاری در هالیوود، لئوناردو دی کاپریو را در نقش بازیگری به‌ نام ریک دالتون می‌دیدیم که در دوره‌ای از فعالیت هنری خود، ستاره‌ سریال تلویزیونی وسترن Bounty Law بود و در آن نقش هفت‌تیرکشی به‌ نام جیک کیهیل را ایفا می‌کرد. هرچند این سریال هرگز وجود خارجی نداشته است، اما تارانتینو قصد دارد در آینده مینی‌سریالی بر اساس آن تولید کند و خود نویسنده و کارگردان آن خواهد بود؛ مینی‌سریالی که او در گفت‌وگو با ددلاین به بحث درباره آن پرداخته است:

 

بخش‌های مربوط‌به Bounty Law در روزی روزگاری در هالیوود نشان می‌دهند که به ساخت یک سریال وسترن علاقه دارم، ولی این کار حدود یک‌سال‌ونیم زمان خواهد برد. در فیلم روزی روزگاری در هالیوود، نگاهی به این سریال داشتیم اما من بخش‌های مخصوص این سریال را در فیلم جزیی از آن فیلم نمی‌دانم و از این زاویه به آن نگاه نمی‌کنم که ریک دالتون داشت نقش جیک کیهیل را بازی می‌کرد، بلکه آن بخش‌ها قرار بود حال و هوایی جدا از فیلم داشته و کاملاً در اختیار شخصیت جیک کیهیل باشند.

 

تارانتینو در ادامه به آثاری اشاره می‌کند که از آنها برای تولید بخش‌های مربوط‌ به Bounty Law در فیلم خود الهام گرفته بود:

 

من به‌سراغ تماشای سریال‌هایی مثل The Rifleman، Tales of Wells Fargo و Wanted, Dead or Alive رفتم؛ سریال‌هایی که هر قسمت از آنها نیم‌ساعت طول می‌کشد و حال و هوای کلی Bounty Law و شخصیت جیک کیهیل را از آنها الهام گرفتم.

 

البته پیش از این هم به چنین سریال‌هایی علاقه‌مند بودم، اما در این مدت حتی بیشتر از قبل درگیر آنها شدم. در مجموع این قضیه که سازندگان این سریال‌ها می‌توانستند داستان‌های مهیج خود را در عرض نیم‌ساعت یا به عبارتی 22 دقیقه (بدون احتساب تبلیغ‌ها) روایت کنند و اتفاقات مختلفی را نشان دهند، واقعاً جالب است. همین موضوع باعث شد فکر کنم که آیا من هم توانایی انجام این کار را دارم؟ در نهایت توانستم پنج قسمت نیم‌ساعته بنویسم. بنابراین به‌سراغ این کار خواهم رفت و خودم هم آنها را کارگردانی می‌کنم.

 

این فیلم در گلدن گلوب مورد تقدیر قرار گرفت و توانست جایزه بهترین فیلم کمدی 2019 را از آن خود کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------