آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پیکر علیرضا راهب فردا تشییع می‌شود



اخبار,اخبار هنری,علیرضا راهب
مراسم تشییع پیکر علیرضا راهب روز شنبه (هفتم تیرماه) برگزار می‌شود.

کمال حسینیان، شاعر با اعلام این خبر به ایسنا گفت: پیکر علیرضا راهب (شاعر، ترانه‌سرا و منتقد ادبی) فردا (شنبه، هفتم تیرماه ۹۹) حدود ساعت ۱۱ صبح در بهشت زهرا (س) تشییع می‌شود. 

 

به گفته حسینیان قرار است پیکر این شاعر پس از دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شود. 

 

او همچنین با اشاره به این‌که برخی از دوستان نزدیک علیرضا راهب در این مراسم سخنرانی خواهند کرد گفت که این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور حداقلی افراد انجام خواهد گرفت. 

 

علیرضا راهب، شاعر و ترانه‌سرا متولد سال ۱۳۴۶ در تهران بود. او دانش‌آموخته رشته حقوق از دانشگاه تبریز بود. راهب شعر را از سال‌های دهه ۶۰ آغاز کرد. او یک دوره ده‌ساله در شهر تبریز سکونت داشت و این فرصت مناسبی بود تا زبان و ادبیات ترکی را بیاموزد.

 

«دو استکان عرق چهل‌گیاه» و «عشق پاره‌وقت» مجموعه شعرهای به‌جامانده از علیرضا راهب هستند که حضور پررنگی در انجمن‌های ادبی و جلسه‌های شعر داشت و انجمن ادبی «ونداد» را مدیریت می‌کرد.

 

راهب حوالی ساعت سه بامداد پنج‌شنبه (پنجم تیرماه) در بیمارستان‌ آتیه تهران در پی ابتلا به کرونا و بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------