سلین دیون بازیگر شد/ ماجرای رمانتیک ستاره تایتانیک



اخبار,اخبار فرهنگی,سلین دیون
خواننده تایتانیک به همراه پریانکا چوپرا در یک فیلم سینمایی ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش ایران آرت، سم هیوئن ستاره‌ سریال "بیگانه"، "پریانکا چوپرا جوناس" و "سلین دیون" برنده‌ی گرمی به فیلم درام رمانتیکی که در حال حاضر در استودیوی اسکرین جمز با نام "پیام به تو" (Text For You) شناخته می‌شود پیوستند. "جیم استروس" کارگردان "گریس رفته" (Grace Is Gone) این فیلم را کارگردانی می‌کند و فیلمنامه را با همکاری "لورین کان" به نگارش درمی‌آورد. 

 

این فیلم از یک عنوان سینمایی آلمانی زبان (SMS Fur Dich) که در سال ۲۰۱۶ اکران شد الهام گرفته شده که خود بر اساس رمانی محبوب نوشته‌ی "سوفی کرمر" ساخته شده بود. داستان فیلم در مورد زنی است که به دنبال از دست دادن نامزدش برای تسکین غم خود شروع می‌کند به ارسال پیامک به موبایل او. کاشف به عمل می‌آید که آن شماره به مرد دیگری منتقل شده که از یک بیماری مشابه نامزدش رنج می‌برد. این دو ملاقات می‌کنند و به سرعت به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند، اما به نظر می‌رسد که نمی‌توانند گذشته را به فراموشی بسپارند. در بازسازی انگلیسی، موسیقی دیون آن‌ها را به عشق‌ورزی تشویق می‌کند.

 

دیون یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان تاریخ است که ترانه‌های محبوبی چون "قدرت عشق"، "دیو و دلبر" و "قلبم ادامه خواهد داد" (My Heart Will Go On) را برای "تایتانیک" (دانلود فیلم Titanic با لینک مستقیم) خوانده و با آن برنده‌ی اسکار شده است.

 

هیوئن بیشتر با نقش "جیمی فریز" در سریال "بیگانه" شبکه‌ی استارز شناخته می‌شود و اخیراً در فیلم اکشن "بلادشات" (Bloodshot) نقش‌آفرینی کرده. چوپرا جونز نیز قرار است در "ماتریکس ۴" (The Matrix 4) برای "لانا واچوفسکی"، و در "دژ" (Citadel) برای برادران روسو جلوی دوربین برود. او در "ببر سفید" (The White Tiger) ساخته‌ی "رامین بحرانی" و "می‌توانیم قهرمان باشیم" (We Can Be Heroes) "رابرت رودریگز" نیز دیده خواهد شد.

 

فیلم "گریس رفته" استروس با بازی "جان کیوسک" در سال ۲۰۰۷ برنده‌ی جایزه‌ی مخاطبین از جشنواره‌ی ساندنس شد. دیگر فیلم‌های این کارگردان "جسیکا جیمز شگفت‌انگیز" (The Incredible Jessica James)، "مردم اماکن اشیاء" (People Places Things) بوده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------