بازیگر هندی ملکه نامیده شد/ جر و بحث عجیب پریانکا چوپرا با منتقدانش



پریانکا چوپرا،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
پریانکا چوپرا جونز به ژورنالیست استرالیایی که «صلاحیت» او در معرفی نامزدهای اسکار ۲۰۲۱ را زیر سؤال برده بود واکنش نشان داد.

به گزارش ایران آرت، این بازیگر ۳۸ ساله که یکی از ستارگان بالیوود است و در چندین فیلم هالیوودی ظاهر شده، دوشنبه این هفته به همراه همسرش «نیک جوناس» خواننده‌ی آمریکایی نامزدهای نود و سومین دوره‌ی مراسم اهدای جوایز آکادمی را معرفی کرد. اما «پیتر فورد» ژورنالیست استرالیایی صلاحیت او در این کار را زیر سؤال برد و نوشت:‌ «قصد بی‌احترامی به این دو نفر را ندارم اما تردید دارم که مشارکت آن‌ها در سینما باعث شود که صلاحیت اعلام نامزدهای اسکار را داشته باشند.»

 

این توییت با انتقادات بسیاری مواجه شد و هواداران چوپرا از فورد خواستند که نام این بازیگر را گوگل کند و فیلم‌هایش را ببیند. چوپرا با ارائه‌ی فهرستی از فیلم‌هایش در IMDb واکنش نشان داد و نوشت:‌ «خیلی دوست دارم بدانم که از نظر شما چه چیزی باعث می‌شود یک نفر صلاحیت این کار را داشته باشد. محض اطلاع شما این فهرست بیش از ۶۰ فیلم من است.»

 

واکنش چوپرا تحسین هوادارانش را برانگیخت و سبب شد که برخی او را برای «بستن دهان»‌ ژورنالیست استرالیایی «ملکه» بنامند. چوپرا بیش از دو دهه است که در عرصه‌ی بازیگری فعالیت می‌کند و سابقه‌ی تهیه‌کنندگی را نیز دارد. او در هندوستان در بیش از ۵۰ فیلم بازی کرده و با سریال «کوانتیکو» (Quantico) به هالیوود قدم گذاشته است. چوپرا در اینستاگرام دارای ۶۱ میلیون دنبال‌کننده است.

 

با این حال، چوپرا پیش‌تر نیز با انتقادهایی مواجه شده بود وقتی که در سال ۲۰۱۸ با جوناس ازدواج کرد و «کات» او را «کلاه‌بردار جهانی» نامید. در این مقاله چوپرا متهم شد که از نام جوناس برای اعتبار بخشیدن به خود استفاده کرده. انتقاد هواداران او در هند و ایالات متحده در نهایت باعث شد که این مقاله از وب‌سایت «کات» حذف شود.

 

چوپرا در سال ۲۰۲۱ فیلم «ماتریکس ۴» (The Matrix 4) را روی پرده دارد و در مقابل «ریچارد مدن» در سریال «دژ» (Citadel) جلوی دوربین رفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------