گریم جالب دی‌کاپریو در فیلم جدید اسکورسیزی/ تصاویر



فیلم قاتلان ماه شب چهارده،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم «قاتلان ماه شب چهارده / Killers of the Flower Moon» با حضور مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو منتشر شد.

به گزارش میزان، تصاویری از پروژه جدید مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو که چندی پیش تصویربرداری آن آغاز شده منتشر شده است.

 

در فیلم «قاتلان ماه شب چهارده»، دی کاپریو به عنوان ارنست بورکهارت، خواهرزاده کارمند شیطانی شرکت نفت به نام ویلیام هیل با بازی رابرت دنیرو به ایفای نقش می‌پردازد. جسی پلمونز در نقش تام وایت، یکی از ماموران FBI که برای حل معمای قتل اعضای اوسیج فرستاده شده است، بازی می‌کند.

 

فیلم قاتلان ماه شب چهارده،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

مارتین اسکورسیزی، پس از فیلم گانگستری موفق خود «مرد ایرلندی/ Irish Man» که در ۱۰ بخش از جوایز آکادمی اسکار نامزد شد، با کار کردن روی اولین فیلم وسترن اقتباسی خود از کتاب پرفروش دیوید گرن، بار دیگر توجه‌ها را به خود جلب کرد.

 

کتاب «قاتلان ماه شب چهارده»، پیرامون سلسله قتل‌های غم‌انگیز چندین عضو ثروتمند قبیله‌ی آمریکایی بومی اوسیج پس از کشف نفت در زمین‌هایشان در سال ۱۹۲۰ است. علاوه بر این، کتاب به روز‌های ابتدایی تاسیس FBI به عنوان یک سازمان اجرای قانون که مسئول تحقیق بر روی قتل‌های رخ‌داده است، می‌پردازد.

 

چندی پیش پس از انتشار خبر شروع فیلمبرداری «قاتلان ماه شب چهارده» در اوکلاهوما در آوریل، اولین تصویر فیلم با کارگردانی مارتین اسکورسیزی در حساب توئیتر دی کاپریو در کنار لیلی گلداستون که در نقش ارنست و مولی بورکهارت به ایفای نقش می‌پردازند منتشر شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------