هزینه یک میلیون دلاری تست‌های کرونای فستیوال «کن»



تست کرونا در جشنواره کن،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
در جشنواره «کن» ۲۰۲۱ بیش از یک میلیون دلار برای تست های منظم و رایگان کرونا هزینه صرف شد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم «کن» در دوران همه گیری کرونا توانست به مدت نزدیک به دو هفته بدون توقف فیلم ها را به نمایش بگذارد و از پس شرایط دشوار موجود بربیاید. با این وجود برگزاری فستیوال کار چندان آسانی نبود.

 

طبق بررسی های انجام شده، این جشنواره برای تامین هزینه تست های منظم و رایگان کرونا برای نزدیک به ۲۸ هزار مهمان حاضر در فستیوال بیش از یک میلیون دلار بودجه اختصاص داد.

 

در این دوره از جشنواره، بازیگری مثل لیا سیدو که چند فیلم در فستیوال «کن» داشت، به دلیل مثبت شدن تست کرونا سفرش به فستیوال را لغو کرد. تا به این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر شیوع عمده بیماری کرونا در شهر کن منتشر نشده است.

 

تیه‌ری فرمو دبیر جشنواره «کن» در واکنش به برگزاری جشنواره گفت: فستیوالی فوق العاده و استثنایی بود، ما توانستیم به لطف پروتکل های هوشمندانه و مسئولانه جشنواره را در زمان مناسب و شرایط مناسب برگزار کنیم.

 

فرمو که از برگزاری جشنواره به نظر بسیار راضی بوده است، تاکید کرد: هیچگاه این همه تشویق ایستاده برای فیلم ها را در کن به چشم ندیده بودم.

 

مایکل بارکر رییس ارشد سونی پیکچرز کلاسیک هم درباره برگزاری این فستیوال گفت: فرمو توانست فیلمسازان را دور هم جمع کند و مجموعه ای از فیلم های بسیار چشمگیر را تحت چنین فشار و دشواری نمایش دهد. بارکر تاکید کرد تقریبا تمام فیلم هایی که امسال در جشنواره دیده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------