رضا صادقی: آیا زندگی، جان و سلامت مردم نیاز به صیانت نداشت؟



رضا صادقی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
رضا صادقی خواستار صیانت نمایندگان مجلس از حقوق ضروری مردم ایران شد و نوشت: قدمت فقر و بیچارگى این مردم بیشتر از قدمت حضور فضاى مجازى در مملکت ماست.

به گزارش ایران آرت، رضا صادقی در متنی خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: آقایون نمایندگان مردم، قدمت فقر و بیچارگى این مردم بیشتر از قدمت حضور فضاى مجازى در مملکت ماست، اما نزدیکتر از اون همین یک سال نیم پیش کرون ، همین یک ماه پیش سیستان و بلوچستان و هرمزگان و خوزستان... آیا زندگى ما که هر روز درگیر اشوب و ترس و وحشته نیاز به صیانت نداشت؟!

 

او افزود: این تصمیم رو نمی‌پذیرم چون از روزى که بیکار شدم منبع درآمدم تنها از فضاى مجازیه، دو سال پدر و مادرم رو با همین اپلیکیشن‌هاى مجازى دیدم، و خیلى هارو می‌شناسم که سفرشون از همین دنیاست... امروز بیشترین فوت و ابتلا رو داریم ایا این ارجع‌تر نبود که براش جلسه بذارید و تصویب کنید؟

 

این خواننده در ادامه بیان کرد: من یک پدرم و یک پسر و همسر و برادر و رفیق و هموطن، حق دارم مخالفت کنم، تا حرف میزنیم از خودى قضاوت میشنویم و از غریبه تهدید... من جدا کلافه و خسته‌ام از بیخوابى و استرس اینکه فردا آیا زنده هستم که سرپرست بچه‌هام باشم یا نه و هزار دغدغه نون و زندگى.. تا کى باید ما تاوان بى تدبیری ها رو بدیم؟!

 

رضا صادقی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------