آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

رضا صادقی: آیا زندگی، جان و سلامت مردم نیاز به صیانت نداشت؟



رضا صادقی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
رضا صادقی خواستار صیانت نمایندگان مجلس از حقوق ضروری مردم ایران شد و نوشت: قدمت فقر و بیچارگى این مردم بیشتر از قدمت حضور فضاى مجازى در مملکت ماست.

به گزارش ایران آرت، رضا صادقی در متنی خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: آقایون نمایندگان مردم، قدمت فقر و بیچارگى این مردم بیشتر از قدمت حضور فضاى مجازى در مملکت ماست، اما نزدیکتر از اون همین یک سال نیم پیش کرون ، همین یک ماه پیش سیستان و بلوچستان و هرمزگان و خوزستان... آیا زندگى ما که هر روز درگیر اشوب و ترس و وحشته نیاز به صیانت نداشت؟!

 

او افزود: این تصمیم رو نمی‌پذیرم چون از روزى که بیکار شدم منبع درآمدم تنها از فضاى مجازیه، دو سال پدر و مادرم رو با همین اپلیکیشن‌هاى مجازى دیدم، و خیلى هارو می‌شناسم که سفرشون از همین دنیاست... امروز بیشترین فوت و ابتلا رو داریم ایا این ارجع‌تر نبود که براش جلسه بذارید و تصویب کنید؟

 

این خواننده در ادامه بیان کرد: من یک پدرم و یک پسر و همسر و برادر و رفیق و هموطن، حق دارم مخالفت کنم، تا حرف میزنیم از خودى قضاوت میشنویم و از غریبه تهدید... من جدا کلافه و خسته‌ام از بیخوابى و استرس اینکه فردا آیا زنده هستم که سرپرست بچه‌هام باشم یا نه و هزار دغدغه نون و زندگى.. تا کى باید ما تاوان بى تدبیری ها رو بدیم؟!

 

رضا صادقی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------