آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

زندگی‌نامه نخست‌وزیران کتاب می شود!



 

 

 

 

سعید قانعی، زندگی‌نامه نخست‌وزیران حكومت پهلوی، از دوران محمد مصدق تا پیروزی انقلاب اسلامی را تدوین خواهد كرد. وی اكنون مشغول تحقیق و پژوهش دراین‌باره است.



سعید قانعی،اظهار داشت: زندگی سیاسی و بیوگرافی كامل هر یك از نخست‌وزیران، با استفاده از منابع موثق، تدوین و بازگو خواهد شد.

 


نویسنده كتاب "اردش‍ی‍ر زاه‍دی‌ و رازه‍ای‌ ن‍اگ‍ف‍ت‍ه‌ س‍ل‍س‍ل‍ه‌ پ‍ه‍ل‍وی‌"، ادامه داد: اسناد موجود در كتابخانه ملی و سایت‌های اینترنتی معتبر، از جمله منابع تدوین زندگی‌نامه نخست‌وزیران حكومت پهلوی‌اند. البته مركز اسناد انقلاب اسلامی، اسناد و مدارك متنوعی دراین‌باره در اختیار دارد كه قصد دارم، به آن‌ها نیز رجوع كنم.



قانعی، با تاكید بر لزوم شرح وقایع تاریخ برای نسل جوان، گفت: قشر جوان باید خائنان و خدمت‌گذاران را بشناسند و این كار، تنها با تدوین كتاب‌های معتبر صورت می‌گیرد.



وی در پایان یادآور شد: كتاب زندگی‌نامه نخست‌وزیران حكومت پهلوی، در ۴۰۰ صفحه تدوین خواهد شد و ناشر این اثر، هنوز مشخص نیست.


سعید قانعی، متولد سال ۱۳۳۵ در شهر تهران و مدیر مسوول انتشارات چلچله است.



از جمله آثار منتشر شده وی می‌توان به؛ "فوزیه در دربار دو پهلوی"، "از تنهایی تا غربت" و "خاطرات ثریا (ناگفته‌ها و ناشنوده‌هایی از تاریخ معاصر و بی بندوباری خاندان پهلوی)" اشاره كرد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------