آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فیلم‌هایی که احتمالا نباید ببینید



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلمهایی که احتمالا نباید ببینید

اگر می‌خواهید بدترین فیلم‌های ‌سال ٢٠١٨ را نبینید حتما این گزارش را بخوانید. مجله تایم ‌بدترین فیلم‌های‌ سال ٢٠١٨ را معرفی کرده است. از نگاه این مجله فیلم «خود زندگی» به کارگردانی دن فوگلمن به‌عنوان بدترین فیلم ‌سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است و بعد از آن قتل‌های اوقات خوش، تگ و غرق بوسه در رتبه‌های بعدی قرار دارند.


فیلم خود زندگی یک فیلم در سبک درام است. کارگردان این کار دن فوگلمن است. داستان فیلم در مورد زوج جوان نیویورکی است که در کالج با هم آشنا شده و حالا در انتظار به دنیا آمدن نخستین فرزند خود هستند، اما وقایعی غیرقابل ‌پیش‌بینی و پیچیده دنیای آنها را به دیگران پیوند می‌زند تا جایی که انگار عشق هم می‌تواند زوایایی خارج از زمان و مکان داشته باشد.


فیلم قتل‌های اوقات خوش که در رتبه دو قرار دارد، یک فیلم کمدی ماجراجویانه جنایی و هیجان‌انگیز آمریکایی چینی به کارگردانی برایان هنسون است. داستان فیلم در مورد کارآگاه فیل فیلیپس یک عروسک بدشانس است که قبلا در اداره پلیس لس‌آنجلس کار می‌کرد. هنگامی‌که دو عروسک از یک برنامه تلویزیون قدیمی مردند، فیل شک می‌کند که چیزی در جریان است و به‌عنوان یک مشاور به LAPD می‌پیوندد. متحد با کانی ادواردز، همکار انسان سابقش، این دو همکار جنجالی به‌ زودی خود را در یک مسابقه با زمان برای محافظت از دیگر اعضای سابق بازیگران می‌یابند قبل از این‌که قاتل دوباره ضربه بزند. بعد از آن‌هم فیلم تگ یا گرگم‌به‌هوا قرار دارد که یک فیلم کمدی و ماجراجویانه به کارگردانی جف تامسیک است. این فیلم درباره چند همکلاسی سابق است که تصمیم می‌گیرند گرگم‌به‌هوا یا تگ بازی کنند. فیلم غرق بوسه هم که یک فیلم کمدی، رمانتیک به کارگردانی وینس مارسلو است، در رتبه چهارم است. این فیلم از کتاب با همین عنوان نوشته شده و در نتفلیکس برای نخستین‌بار منتشر شده است. خورشید نیمه‌شب به کارگردانی اسکات اسپیر، پیرمینت به کارگردانی پیر مول، فیلم عروسی به کارگرانی ویکتور لوین، فیلم گونی به کارگردانی کوین کانلی، فیلم دیوانه ‌یک به کارگردانی استیون سودربرگ و فیلم سیرا برجس به کارگردانی یان ساموئلس هم به ترتیب رتبه‌های پنجم تا دهم را از آن خود کرده‌اند.

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------