آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

واکنش معاون ارزشیابی سازمان سینمایی به عرضه غیرقانونی «رحمان ۱۴۰۰»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی رحمان1400
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره انتشار غیرقانونی فیلم رحمان ۱۴۰۰ در فضای مجازی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و امروز از طریق مراجع قضایی از پخش کننده این فیلم در فضای مجازی شکایت می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد درباره انتشار غیرقانونی فیلم رحمان ۱۴۰۰، توضیح داد: انتظار سینماگران از ما این است و وظیفه جدی خود می‌دانیم با ابزار قانونی که در اختیار داریم بازدارندگی لازم را در مقابل پخش های فاقد حقوق مالکانه ایجاد کنیم تا حقوق سازندگان آثار سینمایی حفظ شود.

وی افزود: البته نسخه ای که از این فیلم منتشر شده، با کیفیت و بدون آرم است و این موضوع برای اهل فن، به اندازه کافی گویاست. ازنظر ما انتشار این نسخه غیرقانونی علاوه بر خسارتی که به صاحبان فیلم زده است یک جرم نیز مرتکب شده؛ زیرا فیلمی بدون اصلاحات را منتشر کرده است. قاعدتا کسانی که نسخه اصلی در اختیارشان بوده در محضر دادگاه پاسخگو خواهند بود.

رحمان ۱۴۰۰ فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان و بازی مهران مدیری، محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی و یکتا ناصر است. این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینماها اکران و پس از چند هفته از اکران به دلیل رعایت نکردن ضوابط نمایش فیلم ها توقیف شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------