جکی چان و سیلوستر استالونه راهی بغداد شدند+عکس



فیلم سینمایی "بغداد سابق" به کارگردانی "اسکات ووگ" برای اکران در سال 2019 میلادی آماده می‌شود.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی "بغداد سابق" به کارگردانی "اسکات ووگ" برای اکران در سال 2019 میلادی آماده می‌شود.

 

در این فیلم جکی چان و سیلوستر استالونه دو تن از بازیگران سینمای رزمی و اکشن به ایفای نقش خواهند پرداخت. این دو بازیگر طی سالیان گذشته از موفق‌ترین بازیگرانی هستند که با وجود بالا رفتن سن همچنان در آثار زیادی به ایفای نقش می پردازند.

 

  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,فیلم سینمایی بغداد سابق

 

این فیلم داستان دو مامور مراقبت است که در شهر بغداد ساکن بوده و در یک عملیات جنگی با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. این فیلم در ژانر داستانی، اکشن و رزمی می‌تواند علاقه‌مندان فراوانی را به سینما بکشاند.

 

استالونه در حال حاضر اکران انیمیشن "بیسکوئیت حیوانی" را در برنامه دارد. "بیسکوییت حیوانی" به کارگردانی مشترک "اسکات کریستین ساوا" و "تونی بنکرافت" 12 آوریل 2017 در امریکای شمالی اکران خواهد شد.

 

  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,فیلم سینمایی بغداد سابق

 

جان کرازینسکی، امیلی بلانت، ایان مک‌کلن، دنی دویتو و سیلوستر استالونه از جمله بازیگران مطرحی هستند که در این انیمیشن به صداپیشگی می پردازند. نکته جالب توجه در فهرست بازیگران این اثر حضور جان کرازینسکی و امیلی بلانت به عنوان یک زوج هنری است.

 

در این فیلم خانواده ای که در سیرک کار می کنند برای جلوگیری از ورشکستی از جعبه شگفت انگیزی استفاده می کنند که پر از بیسکوئیت های حیوانی است. تمام بیسکوئیت ها زنده شده و سیرک دوباره رونق پیدا می کند.

 

  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,فیلم سینمایی بغداد سابق

 

استالونه بازیگر بزرگ سینمای هالیوود در این انیمیشن در نقش "مرد گلوله ای" ظاهر شده و یا "ایان مکلین" ستاره فیلم های "ارباب حلقه ها" در آن آقای هانتینگتون صداپیشگی کرده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------