فرهنگسرای فناوری اطلاعات همراه با رمضان



فرهنگسرای فناوری اطلاعات، همزمان با حلول ماه مبارك رمضان «پنجمین دوره مسابقات رایانه ای جام رمضان» ، «دومینجشنواره پیك امین» و «رصدهای آسمانی» را اجرا می كند.

 

علی اكبر امیری، رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات، در این خصوص اعلام كرد: برای ماه رمضان و مخاطبان فرهنگسرا، این سه عنوان برنامه تعریف شده است كه هر یك براساس برنامه تنظیم شده قبلی و شیوه خاص خود اجرا خواهد شد.

علی اكبر امیری در مورد ماهیت این برنامه ها و شیوه اجرای آنها توضیح داد: «پنجمین دوره مسابقات رایانه ای جام رمضان» با عنایت به لزوم ترویج فرهنگ نظم و انضباط اجتماعی و با هدف ارایه الگوهای مناسب رفتاری به نوجوانان و جوانان و تاكید بر رعایت نظم و قانون در همه عرصه های زندگی، این بار در رشته "شطرنج" از تاریخ ۳۰ مرداد ماه آغاز و تا ششم شهریورماه برگزار می شود.

وی گفت در تاریخ ۲۸ مرداد ماه و در برنامه «دومین جشنواره پیك امین» با عنایت به لزوم ترویج فرهنگ صداقت، راستگویی و امانتداری در صنف پیك موتوری و با هدف تشویق فعالان آن به رعایت اصول و اركان اخلاقی این شغل و حرفه، از بهترین پیك موتوری ها به عنوان " پیك امین" تجلیل خواهد شد.

وی افزود: «رصدهای آسمانی» نیز، با همكاری كانون نجوم فرهنگسرا و با هدف آشنایی شهروندان با چگونگی رصد و رویت هلال ماه اجرا می شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------