آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

محصولات زیبایی مورد علاقه ستارگان برنده جوایز 2013 Emmy



اخبار فرهنگی - محصولات زیبایی مورد علاقه ستارگان برنده جوایز 2013 Emmy

اگر می خواهید با رازهای زیبایی ستارگان هالیوودی آشنا شوید با ما همراه باشید.

آماده کردن یک هنرپیشه برای درخشیدن بر روی فرش قرمز ممکن است مخارجی غیر قابل تصور داشته باشد. پس بهتر است به آن فکر نکنیم ، اما بعضی از هنرپیشه ها روزانه مراقبت های بهداشتی خاصی انجام می دهند که در واقع هزینه ی چندانی ندارد و هر کسی می تواند از پس آنها برآید.

 

Angelina Jolie
آنجلینا جولی، هنرپیشه ی محبوبِ نامزد اسکار برای فیلم "جیا"، لب های معروفش را با پماد Shea Terra’s Menthe Orange Organic Shea Lip Butter, مرطوب می کند، که تنها 4 دلار قیمت دارد.

 

اخبار , اخبارفرهنگی , آنجلینا جولی

 

Jennifer Aniston
جنیفر انیستون از دوران دبیرستان تا کنون همچنان از شوینده ی صورت Neutrogena Original Facial Cleansing Bar استفاده می کند که فقط 3 دلار هزینه دارد. او می گوید: "فلسفه ی من این است: همیشه هرچه ساده تر بهتر!"

 

اخبار , اخبار گوناگون , جنیفر انیستون

 

Christina Hendricks
ستاره ی فیلم "مردان دیوانه"، کریستینا هندریکس با محلول ضد آفتاب فوق حساسِ Dermalogica  با اس پی اف 30 از پوست شفاف خود محافظت می کند.  او می گوید: " من در لس آنجلس مدام در حال رانندگی از این سو به آن سو هستیم و زیر آفتاب خیلی زود دچار کک و مک می شوم، به همین خاطر همیشه از Dermalogica استفاده می کنم."

 

اخبار , اخبار گوناگون , کریستینا هندریکس

 

Zooey Deschanel
ستاره ی فیلم "دختر جدید" زویی دشانل برای صاف و یکدست کردن قسمت چتری موهایش از اسپری موی Fine از مارک Pantene به قیمت 6.25 دلار استفاده می کند. او می گوید: "دوست ندارم به موهایم زیاد مواد بزنم، اما محصولات Pantene را واقعا دوست دارم چون تنوع زیادی دارند  و روی موها خیلی سبک می نشینند."  

 

اخبار , اخبار فرهنگی , زویی دشانل

 

Nicole Kidman
بازیگر درجه یک ما نیکول کیدمن، همیشه رنگ موهایش را با روش ویژه ای با طراوت و زیبا نگه می دارد. او توصیه می کند : " اگر موهای قرمز رنگ دارید، شستن آنها با آب کرَنبِری (نوعی تمشک قرمز) می تواند مفید باشد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , نیکول کیدمن

 

اخبار فرهنگی - سیمرغ 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------