ایده جالب یک بازیگر سینما و تلویزیون: این روزها اگر جزیره‌ای نداشته باشید،سرگردان می‌شوید



ایده جالب یک بازیگر سینما و تلویزیون

ایده جالب یک بازیگر سینما و تلویزیون: این روزها اگر جزیره‌ای نداشته باشید، سرگردان می‌شوید ، حالا بازیگرانی که سرمایه‌گزاری هم می‌کنند، احترام دارند

ایده جالب یک بازیگر سینما و تلویزیون: این روزها اگر جزیره‌ای نداشته باشید، سرگردان می‌شوید ، حالا بازیگرانی که سرمایه‌گزاری هم می‌کنند، احترام دارند

 

...در این شرایط شما یا باید جزیره داشته باشید یا در جزیره کسی شما را بپذیرند...


امیرمحمد زند بازیگر سینما و تلویزیون درباره بازیگرانی که مدت هاست در هیچ پروژه تلویزیونی حضور ندارند، عنوان کرد: کم کاری بازیگران به قصه جزیره ای شدنی که در سینما و تلویزیون اتفاق افتاده برمی گردد. در سال های اخیر افراد به صورت جزیره ای کار می کنند و هر جزیره تعداد مشخصی آدم دارد که دائم با یکدیگر مشغول فعالیت های مداوم هستند و انگار کسی را هم راه نمی دهند. در این شرایط شما یا باید جزیره داشته باشید یا در جزیره کسی شما را بپذیرند. در غیر این دو صورت انگار جایی در دنیای هنر ندارید و سرگردان می شوید.

زند اشاره کرد: اینها اتفاقات جهان سومی است که آسیبش را هنرمندان می بینند اما اگر بر اساس حرفه سالاری جلو رویم هیچکس بی‌کار نمی ماند و هر بازیگری در حد و اندازه خود قدرت عرض اندام دارد و جایگاهش را می شناساند.

این بازیگر با ابراز تاسف از اینکه امروز خیلی از بازیگران بر اساس روابط و موقعیت اجتماعی انتخاب می شوند، تصریح کرد:‌ اوایل کار من یادم هست که اگر بازیگری پول می داد و بازی می کرد انگار جنایت کرده است اما الان اسم این کار را گذاشتند بازیگر-سرمایه گذار و نه تنها دیگر نشانه سطح پایین بودن یک بازیگر است بلکه احترام فراوانی هم دارد.

زند در پایان گفت: این برای سینما و هنر ما ننگ است. چیزی که برای ما تابو بود الان تشخص پیدا کرده و همه حتی بازیگران حرفه ای مجبورند برایش احترامی دروغین قائل شوند چون پول دست بازیگران - سرمایه گذاران است و هنرمندان واقعی برای امرار معاش راه دیگری ندارند.

اخبارفرهنگی - خبرگزاری مهر/کافه سینما

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------