اسلحه جواهر نشان کيم کارداشيان سوژه داغ رسانه ها شد +عکس



"کیم کارداشیان" اخيرا هواداران خود را در توئيتر تشويق به امضاي تعهد نامه اي براي مبارزه با خشونتهاي سلاحهاي گرم کرده بود. اين اتفاق درست بعد از جنايت تير اندازي درمدرسه " سندي هوک" اتفاق افتاد. اما چند روز بعد از اين حرکت انسان دوستانه ، او تصويري از اسلحه شخصي جواهر نشان خود در توئيتر منتشر کرده که کاملا بر خلاف اظهارات سابق وي در خصوص قانون حمل سلاح گرم است.

اسلحه جواهر نشان کیم کارداشیان , تصاویر اسلحه کیم کارداشیان
اين مسئله که با انتقاد شديد همراه شد وي را متهم به رياکاري و فريب اذهان عمومي و به نمايش گذاشتن چهره اي تقلبي از فردي انسان دوست کرده است.
اوايل ژانويه سال جاري او از بيش از 17 ميليون هوادارش خواسته بود با امضاي تعهدنامه اي براي مبارزه با قوانين حمل سلاح گرم مقامات را تحت فشار بگذارند اما سلاح جواهر نشان شخصي وي همه تلاش او را خنثي کرد.

اسلحه جواهر نشان کیم کارداشیان , تصاویر اسلحه کیم کارداشیان
اگرچه وي سريعا تصوير منتشر شده اسلحه خود را پاک کرد اما بسياري از کاربران اين تصوير را ديده و با کنايه در مورد رفتار ضد و نقيض او صحبت کردند.
او تا کنون بارها تصاويري از اسلحه هاي شخصي خود در توئيتر منتشر کرده است و همين مسئله باعث شد تا همه حرفهاي او در مورد تغيير قانون حمل سلاح گرم را تمسخر آميز توصيف کنند.... /  pardad.ir

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------