آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مجری سرشناس تلویزیون پدر شد + عکس



اخبار فرهنگی - مجری سرشناس تلویزیون پدر شد + عکس

احسان کرمی مجری جوان و خوب تلویزیون ایران که این روزها اکثر وقتش را صرف تئاتر و بازیگری می کند، امروز در بیمارستان لاله تهران فرزندش به دنیا آمد و خداوند به او پسری به نام نیکمهر اعطاء کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,احسان کرمی


به گزارش سینما خبر؛ احسان کرمی مجری جوان و خوب تلویزیون ایران که این روزها اکثر وقتش را صرف تئاتر و بازیگری می کند، امروز در بیمارستان لاله تهران فرزندش به دنیا آمد و خداوند به او پسری به نام نیکمهر اعطاء کرد. مجری تازه پدر شده ایران این متن و عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

«امروز دوازدهم مهر سال 93 خورشیدی و در شب عید قربان، خداوند به ما پسری داد که نام رو نیکمهر گذاشتیم. از همه نازنینانی که محبت کردند و منو غرق محبت کردند، ممنونم و عذر می خوام که نمی تونم پاسخ محبت همه رو بدم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,احسان کرمی


امیدوارم خداوند سایه مهرشو برای لحظه ای از سر نیکمهر ما و همه کودکان دنیا برنداره و هیج کودکی روزگار سختی و تلخی رو تجربه نکنه. به انرژی های خوب و دعاهای از ته دلتون دلبسته ام که انشالله خدای بزرگ به حرمت نفس گرمتون آینده ای توام با عاقبت به خیری و آرامش و برکت برای فرزندم رقم بزنه. از چند وقت دیگه عکس هایی هم ازش میذارم ولی فعلا نه... یا حق...»

اخبار فرهنگی - سینما خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------