توضیحات تهیه‌کننده سریال تنهایی لیلا درباره یک اعتراض



اخبار,اخبار فرهنگی ,مجموعه تنهایی لیلا

تهیه‌کننده مجموعه «تنهایی لیلا» درباره اعتراض تهمورس پورناظری به استفاده از قطعات آلبوم «قطره‌های باران» در این مجموعه تلویزیونی، توضیحاتی ارائه کرد.

محمدرضا شفیعی در گفتگو با مهر با اشاره به سخنان تهمورس پورناظری درباره پیشنهاد آهنگسازی مجموعه «تنهایی لیلا» به وی که این شب ها به کارگردانی محمدحسین لطیفی از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود، گفت: تهمورث و سهراب پورناظری از دوستان خوب من هستند و من در سریال «وضعیت سفید» همکاری بسیار خوبی با آنها داشتم اما درباره پیشنهاد برای آهنگسازی مجموعه «تنهایی لیلا» و آنچه که مطرح شده است باید گفت این تهیه کننده است که تصمیم می گیرد عوامل یک اثر چه کسانی باشند.

وی ادامه داد: برای هر پروژه ای پیشنهادهای مختلفی به ذهن می رسد که حتی ممکن است بین عوامل هم رد و بدل شود و این مساله ای بسیار طبیعی، عادی و حتی حرفه ای است و در نهایت تهیه‌کننده تصمیم می گیرد که چه کسی را برای کار انتخاب کند.

تهیه کننده مجموعه «تنهایی لیلا» همچنین درباره استفاده از قطعات لوح فشره «قطره های باران» به آهنگسازی برادران پورناظری در این سریال توضیح داد: آلبوم «قطره های باران» توسط انتشارات سروش که وابسته به سازمان صداوسیماست تولید شده است بنابراین تمام مالکیت آن به این سازمان تعلق دارد.

در تیتراژ از سازندگان «قطره‌های باران» تشکر کرده‌ایم
شفیعی با اشاره به اینکه اجازه استفاده از این اثر و قطعات آن به سازمان صداوسیما و مرکز موسیقی سازمان ارتباط دارد، افزود: آهنگسازان این آلبوم حقوق مادی و معنوی مالکیت خود را از سازمان صداوسیما دریافت کرده اند و من این اجازه را داشتم که از قطعات آلبوم برای ساخت کلیپی در سریال استفاده کنم که به صورت جدا به کار رفته و در موسیقی متن کار لحاظ نشده است. تنها کاری که می توانستم انجام دهم این بود که در تیتراژ از سازندگان این اثر تشکر کنم و همین کار را هم انجام دادم.

وی با اشاره به استفاده از قطعات این آلبوم در سریال «تنهایی لیلا» اظهار کرد: چند قطعه از آلبوم «قطره های باران» که توسط انشارات سروش منتشر شده است به صورت کلیپ هایی چند ثانیه ای در سریال استفاده شد که به خواست خود من بوده است و کارن همایونفر به عنوان آهنگساز در این مساله نقشی ندارد. من به عنوان تهیه کننده کار باید مراقب کیفیت اثری که برای بینندگان جلوی دوربین می رود، باشم و در این راستا از مواردی که لازم باشد بهره می گیرم.

تهیه کننده مجموعه «وضعیت سفید» یادآور شد: قطعه شماره ۹ لوح فشره «قطره های باران» به سریال «وضعیت سفید» تعلق دارد که با آهنگسازی برادران پورناظری انجام شد. اتفاقا من تهیه‌کننده همان اثر هم بودم.

وی در پایان گفت: در بخشی از سخنان تهمورس پورناظری واژه جنگل به کار برده شده بود که در شان من نیست که بخواهم دوستی و رفاقت را با پاسخ به چنین واژه ای خراب کنم و در مذاکره ای خصوصی در این باره صحبت خواهم کرد.

 

اخبار فرهنگی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------