آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

پاسخ کمال تبریزی به انتقادات مطرح‌شده درباره سریال «سرزمین کهن»



اخبار ,اخبار فرهنگی ,سریال سرزمین کهن

 

اخبار فرهنگی - پاسخ کمال تبریزی به انتقادات مطرح‌شده درباره سریال «سرزمین کهن»

کارگردان سریال «سرزمین کهن» - در پاسخ به برخی تحلیل و ارزیابی‌ها درخصوص قسمت‌های پخش شده این سریال تاریخی گفت: «سرزمین کهن» روایت مبارزه ملت ایران برای به بازنشستن انقلاب اسلامی است.

کمال تبریزی در یادداشتی که نسخه‌ای از آن را در اختیار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا قرار داده، با ابراز احترام از نقش همه اقوام کشور در مبارزات انقلاب اسلامی گفت: اسامی شخصیت‌های این سریال صرفا نام خانوادگی افراد است و اشاره‌ای به هیچ یک از اقوام غیور و دلاور کشور ندارد.

کارگردان «سرزمین کهن» با اشاره به وقایع آنی داستان این سریال گفت: قهرمان اصلی سریال که نقش مهم و موثری در نهضت خرداد و همراهی با روحانیت و امام دارد،‌ از همین خانواده بختیاری است و قضاوت درباره شخصیت‌های مثبت و منفی این سریال به صبر و حوصله بیشتری احتیاج دارد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از نمایندگان مجلس در تذکرات جداگانه‌ای به رییس سازمان صداوسیما و شورای نظارت بر صداوسیما خواستار توقف پخش سریال «سرزمین کهن» به دلیل اهانت به قوم بختیاری در این سریال شده‌اند. 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------