رضا عطاران در «قبر دو طبقه» کمال تبریزی



رضا عطاران,فیلم سینمایی قبر دو طبقه,بازیگران فیلم سینمایی قبر دو طبقه

 رضا عطاران در «قبر دو طبقه» کمال تبریزی

فیلم سینمایی «قبر دو طبقه» بعد از مدت ها انتظار و اصلاحیه های پی در پی سرانجام هفته گذشته موفق به دریافت پروانه ساخت شد. با دریافت پروانه ساخت این فیلم کمال تبریزی در گفتگویی اعلام کرد فیلمنامه این فیلم آماده است در حالی که فیلمنامه دیگر پروژه اش یعنی «دردسرهای شیرین» هنوز در حال نگارش است.

به گزارش شبکه ایران و به نقل از «کافه سینما» فیلم سینمایی «قبر دو طبقه» بعد از مدت ها انتظار و اصلاحیه های پی در پی سرانجام هفته گذشته موفق به دریافت پروانه ساخت شد. با دریافت پروانه ساخت این فیلم کمال تبریزی در گفتگویی اعلام کرد فیلمنامه این فیلم آماده است در حالی که فیلمنامه دیگر پروژه اش یعنی «دردسرهای شیرین» هنوز در حال نگارش است.


بدین ترتیب «قبر دوطبقه» وارد پیش تولید شد اما تغییراتی در گروه سازنده آن به وجود آمد.  پرویز پرستویی که قرار بود نقش اصلی «قبر دوطبقه» را بازی کند برای فیلم تازه رضا میرکریمی قرار داد بسته و حضورش در این نقش منتفی شده. در روزهای گذشته رضا عطاران با سازندگان «قبر دوطبقه» برای بازی در این نقش به توافق رسید و این بازیگر در نخستین همکاری اش با کمال تبریزی جلوی دوربین این فیلم خواهد رفت.


پیش از این عطاران قراربود در «خیابان های آرام» با تبریزی همکاری کند که به دلایلی حضورش منتفی شد. عطاران همچنین قرارداد بازی در «کلاشینکف» سعید سهیلی را امضاء کرده و با تولید این دو فیلم رضا عطاران در جشنواره امسال با سه فیلم «رد کارپت»، «کلاشنیکف» و «قبر دوطبقه» حضور خواهد داشت.


«قبر دوطبقه» یک فیلم کمدی است. پیمان قاسم‌خانی در این فیلمنامه داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در قبری دو طبقه دفن می‌کند. او این قبر دو طبقه را به این منظور خریده که بعد از مرگش او را در طبقه دیگر آن قبر خاک کنند. این مرد بعد از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود متوجه می شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان دفن شده است...../inn.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------