آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

عکسهای جدید از سریال ستایش 2



سریال ستایش, حدیث میر امینی, عکس حدیث میر امینی

عکسهای جدید از سریال ستایش 2

تصویربرداری سریال ستایش 2 که از یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در شمال کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تاکنون ضبط تصاویر 22 قسمت از این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است.

 تصویربرداری سریال «ستایش 2» که از یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در شمال کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تاکنون ضبط تصاویر 22 قسمت از این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است. عوامل و دست اندرکاران تولید این مجموعه در حال حاضر مشغول ضبط سکانس های مربوط به خانه حشمت فردوس در منطقه کامرانیه هستند.

 

سریال ستایش, مهدی سلوکی,عکس مهدی سلوکی

 

سریال ستایش, حدیث میر امینی ,عکس حدیث میر امینی


گروه تولید این سریال که از یازدهم اردیبهشت ماه تا دوازدهم مرداد سال جاری سکانس های مربوط به شمال کشور را تصویربرداری کردند بعد از 9 روز وقفه در تاریخ 21 مرداد تصویربرداری لوکیشن های مربوط به تهران را از سر گرفتند.
داستان سری دوم به 20 سال پس از زمان سری اول مربوط می‌شود که ستایش همچنان از دست حشمت فردوس پدر همسر درگذشته‌اش فراری است و با نام ثنا بانو رودباری با دو فرزندش زندگی می‌کند.

 

سریال ستایش, بازیگران سریال ستایش

 

 داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، نرگس امینی، امیر محمدزند، فریبا طالبی، نازلی رجب پور گروه بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی نازلی رجب پور

 

سریال ستایش, حدیث میر امینی ,عکس حدیث میر امینی

 

 همچنین سعید پیردوست، مجید مشیری، محمد مهدوی، ساقی زینتی، صفا آقاجانی، سعیده رودبارکی، آتیه جاوید، فرج گل سفیدی، محمد الهی و... نیز به عنوان بازیگران مهمان در برخی از قسمت های این سریال به ایفای نقش می پردازند. فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی توسط سعید مطلبی نگاشته شده و آرمان زرین کوب نیز تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.
منبع: inn.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------