آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

خسارت احتمالی «میلیاردر» به بیت‌المال!



سریال میلیاردر,کارگردان سریال میلیاردر,بازیگران سریال میلیاردر

هیچ تهیه‌کننده و شبکه‌ای حاضر نیست نزدیک به هشت ماه فعالیت و یک میلیارد هزینه را دور بریزد!

اگرچه  گلایه‌های هفته گذشته مسعود کرامتی کارگردان قبلی سریال "میلیاردر" درباره دلایل کناره‌گیری خود از این پروژه و مطرح کردن انتقاداتی از سازندگان آن بازتاب متفاوتی در رسانه‌های خبری داشت اما صحبت‌های روز گذشته علیرضا امینی، کارگردان جایگزین شده کرامتی برای ساخت این سریال، عجیب‌ترین خبر را درباره این پروژه تلویزیونی رقم زد.

هملانطور که انتظار می‌رفت صحبت‌های مسعود کرامتی واکنش طرف مقابل را در پی داشت تا حقایق تازه‌ای از روند تولید این پروژه روشن شود.

علیرضا امینی در صحبت‌های روز گذشته خود ضمن اشاره به کیفیت پایین راش‌های گرفته شده توسط مسعود کرامتی به عنوان دلیل اصلی کنار گذاشتن این کارگردان از هدر رفتن بودجه یک میلیاردی این پروژه پرده‌برداری کرد. وی در این خصوص به ایسنا گفت: تهیه‌کننده به این نتیجه رسیدند، راش‌ها به قدری سطحی و با کیفیت پایین بود که من تعجب کردم که چطور ممکن است این کار آقای کرامتی باشد والا هیچ تهیه‌کننده و شبکه‌ای حاضر نیست نزدیک به هشت ماه فعالیت و یک میلیارد هزینه را دور بریزد.

در حالی که بروز مشکلات مالی سازمان صداوسیما باعث به تعویق افتادن تولید سریال‌های عظیم شده و حتی شماری از تهیه‌‌کنندگان در گفت‌وگو با شبکه ایران دلیل تاخیر کلید خوردن پروژه‌های در دست تولید خود را کسری بودجه این سازمان اعلام می‌کنند باید پرسد آیا خسارت های احتمالی وارد شده به این پروژه را نیز باید در ردیف هزینه‌های تلف شده بیت المال حساب کرد یا این که تهیه کننده محترم سریال که پروژه نیمه تمام "راه شیری" را نیز در کارنامه داردحاضر است تمام خسارت‌های احتمالی وارد شده به بیت‌المال را از دارائی شخصی‌اش بپردازد؟

شاید بخش‌های دیگری از صحبت‌های علیرضا امینی پاسخی بر این سوال باشد: با توجه به شرایط مالی سازمان صداوسیما، هیچکس حاضر نیست راش‌های گرفته شده را کنار بگذارد پس مشکل اصلی کیفیت کار بوده است.

یادآور می‌شود که رامین عباسی‌زاده تهیه‌کنندگی سریال "میلیاردر" است که سریال مناسبتی "سقوط فرشته" و "شمس‌العماره"را در کارنامه دارد.... / شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------