«پشت بام تهران» هیجان‌انگیزتر می‌شود/ استقبال بی‌نظیر آلمانی‌ها از «شهرزاد»/ سریال‌های جِم محتوا ندارند



اخبار , اخبار فرهنگی , پشت بام تهران

زهره حمیدی گفت: متاسفانه سریال‌های شبکه جم در ابتدا فقط ظاهری فریبنده دارند و از محتوا در آنها خبری نیست.

«زهره حمیدی» که این شب‌ها سریال «پشت بام تهران» با حضور او روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: سریال «پشت بام تهران» در فضایی فشرده ساخته شد و با تسلط بهرنگ توفیقی کار پیش رفت.

 

وی ادامه داد: این سریال از پشت صحنه بی‌نظیری برخوردار بود و البته فیلمنامه نیز بسیار عالی نوشته شده بود. آقای نعمت‌الله همواره در کارهایشان مسائل اجتماعی را مد نظر قرار می‌دهد و آن را از زاویه‌ای که مردم ارتباط خوبی برقرار می‌کنند، می‌نویسد.

 

حمیدی اظهارداشت: ارتباط خوب بین کارگردان و نویسنده منجر شد کار خیلی خوب جلو برود و البته مخاطبان در ادامه سریال شاهد پیچیدگی‌های بیشتری خواهند بود. «پشت بام تهران» به مراحل هیجان انگیزی خواهد رسید.

 

این بازیگر در ادامه سخنان خود به سفری که به تازگی به کشور آلمان داشته اشاره کرد و عنوان داشت: برای من خیلی جالب است که ایرانی‌های خارج از کشور با علاقه بیشتری برنامه‌های تلویزیون ایران را دنبال می‌کنند و پیگیر هستند. حتی سریال «شهرزاد» که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود در آلمان به شدت مورد استقبال است و ایرانی‌ها به شدت پیگیر آن هستند.

 

وی در بخش دیگری از گفت‌وگو با فارس درباره مهاجرت برخی بازیگران ایرانی به ترکیه و حضور در سریال‌های شبکه جم گفت: من نمی‌دانم این افراد بر چه مبنایی چنین انتخابی داشته‌اند، من از خداوند می‌خواهم که هیچ وقت به نقطه‌ای نرسم که چنین انتخابی داشته باشم. مخصوصا که اولین کاری که این بازیگران باید انجام بدهند کشف حجاب است و من هیچ وقت حاضر نیستم بدون حجاب بازی کنم چون آن وقت دیگر سینما و تلویزیون ما فرقی با قبل از انقلاب ندارد.

حمیدی تاکید کرد: قطعا هیچ جای دنیا جای وطن را نمی‌گیرد و اگر ما بازیگران هم با نبود امکانات و سختی همچنان کار می‌کنیم به عشق مردم همین سرزمین است. اما به نظرم اگر وزارت ارشاد شرایط بهتری برای بازیگران و هنرمندان رقم بزند دیگر شاهد چنین مهاجرت‌هایی نخواهیم بود.

وی ادامه داد: کسی که سال‌ها بازیگری کرده و مردم او را با این شغل می‌شناسند نمی‌تواند مانند دیگران هروقت به سختی و تنگنای مالی خورد شغل دیگری برای خود دست و پا کند. به همین دلیل لازم است سر و سامانی به این شغل داده شود که همه هنرمندان در کارها حضور داشته باشند و منحصر به دسته و گروه خاصی نباشد.

وی گفت: برایم جالب است که ایرانی‌های خارج از کشور کمتر به دنبال شبکه‌هایی نظیر جم هستند و اکثر خانواده‌ها تماشاگر برنامه‌های تلویزیون ایران هستند چون برنامه‌های ایران از محتوای بیشتری برخوردار است.

زهره حمیدی در پایان گفت: امیدوارم سطح تولید آثار فرهنگی در کشورمان تا جایی بالا برود که برخی هنرمندان به بهانه امرار معاش وطن خود را ترک نکنند.
اخبار فرهنگی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------