آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

پسر "ساندرا بولاک" نمی داند مادرش بازیگر است!!



اخبار,اخبار فرهنگی,ساندرا بولاک

ساندرا بولاک یکی از پردرآمدترین بازیگران زن سینماست.اما پسر او لوئیس نمی‌داند که مادرش بازیگر است.

ساندرا بولاک دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار و پنج بار نامزد دریافت گلدن گلوب شده، اما پسر او لوئیس نمی‌داند که مادرش بازیگر است.
ساندرا بولاک که برای افتتاحیه انیمیشن «مینیون‌ها» در لندن به سر می‌برد، گفت: «پسر پنج ساله‌اش نمی‌داند که مادرش صداپیشه یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی اوست.»
این بازیگر 50 ساله در گفتگویی با ای‌تی آنلاین گفت: «لوئیس نمی‌داند که من در ساخت این انیمیشن همکاری داشته‌ام. گمان نمی‌کنم که او به این زودی‌ها معنای این مسائل را درک کند، اگر این اتفاق بیفتد، شگفت‌زده خواهم شد. هرچند این بچه همیشه مرا شگفت‌زده می‌کند.»
ساندرا بولاک یکی از پردرآمدترین بازیگران زن سینماست. او در سال 2009 با بازی درخشان خود در فیلم «نقطه کور» جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد. بولاک در پاسخ به این پرسش که آیا لوئیس پسرش می‌داند که او برنده اسکار شده، گفت : «او نمی‌داند که چیزی به نام جایزه اسکار وجود دارد، او حتی این مراسم را نیز ندیده است، او نمی‌دانم من چکار می‌کنم، تنها می‌داند که من سرکار می‌روم.»

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------